"Mindent végigsimogattam a rádióban " - Staféta Géczi Adriennel

"Mindent végigsimogattam a rádióban " - Staféta Géczi Adriennel

Elsőre bizarrnak hathat a cím, de majd olvasd el mekkora szerelem van mögötte. Ritka volt eddig az olyan Staféta, ahol egy nagyon hasznos gondolatot elrejtettek volna a kedvencek részben is. Pedig itt van. Felvésnénk minden rádióba. 
Adriennt pedig ideje megismernünk. Tündéri rádiós figura!
Hölgyeim és Uraim!
Géczi Adrienn!

stafetagecziadrienn.png

1. Vissza tudsz emlékezni az első pillanatokra, amikor rádióstúdióba léptél? Mit éreztél?

Igen persze, kb. 19 évvel ezelőtt, a gyöngyösi DióRádióban történt meg velem ez a csoda. Csak ámultam és bámultam azt a sok gombot, a tojástartókat, egyik CD ki, másikat be, fantasztikus volt. Úgy remegett a lábam, hogy milyen hírességekkel találkozhatom, az a rádió illat, szuper volt. Na jó, miután egy mondatot, kb. húszszor elismételtetett velem a Programigazgató, az már nem volt olyan szuper, de álltam a sarat. :)
Nagy álmom vált valóra.

2. Hogyan fejlesztetted magad az elején?

Rengeteget hallgattam másokat és szerencsére nagyon jó tanítóim voltak. Logopédushoz is jártam, nagyon sziszegtek a s-sz betűim, teljesen rosszul vettem a levegőt, nem tudtam bánni a hangommal, aztán a kitartásomnak hála, egyszer csak azt mondták nekem, kapsz egy hétvégi sávot. 

3. Volt-e műsor álmod, és van-e még műsor álmod?

Hát én inkább megfordítanám a kérdést, melyik az a műsor ami távol áll tőlem, na az a sportműsor. :) Nem tehetek róla, lusta vagyok, ügyetlen vagyok benne, minden bajom volt ha a sportszerkesztőket helyettesítenem kellett. Viszont voltam miden sávban életem során, mindet imádom/imádtam. Kedvencem a slágerlista, a reggeli műszak, tök jó együtt ébredni a hallgatókkal, de voltam éjszaka is, annak is megvolt a maga varázsa és a Nézünk mint a moziban is egy nagy kedvencem volt, hiszen a filmeket mindig is imádtam. Próbálkoztunk anno a DióRádióban a hírszerkesztéssel is, na azt a próbálkozást gyorsan elhesegettük, az a műfaj nagyon nem az enyém.

4. Most hogyan fejleszted magad?

Igyekszem megújulni, változatosabban, választékosabban beszélni, a megrögzött, folytatásban szóhasználatot kerülni, megosztani személyes élményeimet 

5. Vissza tudsz emlékezni az utolsó pillanatra, amikor rádióstúdióba léptél? Mi éreztél?

Imádom azt az illatot, a gépek zúgását, mindent végigsimogattam. 

Kedvenc film? 
Minden amiben Paul Walker és Jennifer Aniston játszik. :)

Kedvenc sorozat? 
Dexter. Ez az 1 sorozat tudott olyan szinten lekötni, hogy teljesen
rákattantam pedig sokszor időm sincs a filmekre. Ez sem tetszett az elején, aztán
néztem-néztem és a végén teljesen magával ragadott, és azért egy laza Szex és
New York is jöhet bármikor. 

Kedvenc könyv? 
Van 2 csodálatos gyermekem, úgyhogy legfőképp a Hogyan neveljünk boldog gyereket és társait, illetve a meséket olvasom, de egy régi nagy kedvenc az a Viskó c. könyv.

Kedvenc játék? 
Dixit, bármikor, bárhol játsszom, imádom és persze a jó öreg Makaó is nagy kedvenc.

Mi a kedvenced azok közül, amit most játszotok a rádiódban és mi az, amit csak otthon
hallgatsz?
Egy rádiósnak az összes zene a kedvence, ami szól abban a rádióban ahol dolgozik. Igaziból én is mindenevő vagyok, bár a rock az sajna nem az én műfajom. Viszont van egy örök favorit, ez pedig Delerium és a Silence. Igen tudom, én még itt lemaradtam :) A magyarok közül pedig a Halott Pénz a kedvenc.

6. Mit adott az életedben a rádiózás?

Tudok most már normálisan beszélni, vagyis igyekszem :)
Fantasztikus beszélgetéseket, jó barátokat, motiváló hallgatói visszajelzéseket. Pont a minap mutatkoztam be valakinek és egyből rávágta az illető, hogy a DióRádiós? Hihetetlenül jól esett, noha sajnos azóta az a rádió nincs.

7. Hogyan látod a rádiózás jövőjét?

Nehéz kérdés. Szerintem akkor jó egy rádió, ha sok jó zene és vidám műsorvezetők beszélnek benne és felvidítják a hétköznapi embereket minden pillanatban.

8. Mivel inspirálódsz, ha úgy érzed „leeresztettél”?

Engem a rádiózás tölt fel, imádom, örök szerelem. A zene is csodákat szokott velem művelni. Ez a mondás nagyon igaz: „ Néha a legjobb terápia egy hosszú út, jó zenével. 

9. Sorolj fel maximum három rádióst, akitől a legtöbbet tanulsz/tanultál?

Bajnóczki Zsolt tanítványa vagyok, nagyon hálás vagyok neki amiért látott bennem fantáziát és annak idején nagyon sokat nyüstÖlt. Szerencsémre sok olyan emberrel hozott össze a sors, akiktől sokat tanultam, nem is tudnék csak hármat megemlíteni. Örülök, hogy útba igazított anno, Bolla Zsolt, Bende Gábor, Fodor Attila és
már túl is léptük a 3 rádióst. Köszönöm nekik.

10. Itthon szerinted melyik a top 3 előremutató rádió?

Ez is egy fogós kérdés, de a frappáns válaszom, hát ott amelyikben beszélek. 

+1 Ki legyen a következő?
Adrienn választottja elfoglaltsága miatt tovább passzolta a Stafétát, így legyen meglepetés ki lesz a köevetkező. (a szerk.)