"Egy évtizede már megy az álomműsorom" - Staféta Pavlovics 'Pégé' Gergellyel

"Egy évtizede már megy az álomműsorom" - Staféta Pavlovics 'Pégé' Gergellyel

Országosan ismertté vált DJ-ként. Közben Nyíregyházán továbbra is éli rádiós álmait és a legalapabb embere a Sunshine FM-nek. A zene körül forog az élete és ez határozza meg a rádiózás iránt érzett szenvedélyét.
Hölgyeim és Uraim!
Pégé

stafetapege.png

1. Vissza tudsz emlékezni az első pillanatokra, amikor rádióstúdióba léptél? Mit éreztél?

Megtiszteltetést, kíváncsiságot és kicsi félelmet (Mi lesz, ha nem jöhetek még egyszer?). :)

2. Hogyan fejlesztetted magad az elején?

Sokat hallgattam akkor már profi kollégákat, illetve (bármennyire nem szeretem) magamat is visszahallgattam. Amikor rádióban mikrofon mögé ülhettem, már elég régen DJ-ként dolgoztam. Mivel lényegesen különbözik a két szakma beszédstílusa, ezért folyamatosan oda kellett figyelnem (na jó, a mai napig oda kell), hogy ne DJ-ként szólaljak meg a rádióban.

3. Volt-e műsor álmod, és van-e még műsor álmod?

Mint DJ, természetesen egy mix műsort szerettem volna, ami sikerült is. Büszkén mondhatom, hogy több, mint egy évtizede működik a mai napig  ez az álom.
Műsor álom? Kipróbálhattam már szinte minden műsorsávot, de egyikről sem álmodozom, hiszen amiben jól érzem magam (mixműsor + kívánságműsor) az most adott.

4. Most hogyan fejleszted magad?

Jelenleg is elég sokszor hallgatok különböző rádiókat (akár külföldieket is).

5. Vissza tudsz emlékezni az utolsó pillanatra, amikor rádióstúdióba léptél? Mi éreztél?

„Vajon elindult már a hírek???”

Kedvenc film? 

Truman Show

Kedvenc sorozat? 

Maffiózók, Angyalbőrben

Kedvenc könyv? 

Bödőcs Tibor – Addig Sem Iszik

Mi a kedvenced azok közül, amit most játszotok a rádiódban és mi az, amit csak otthon hallgatsz?

Rádiós kedvenc:  Lizzo, Meduza
Itthon fiatalságom eurodance kedvenceit hallgatom az aktuális house dalokkal vegyítve (Ferreck Dawn, Oliver Heldens, Damien N Drix, stb.)

6. Mit adott az életedben a rádiózás?

Főleg zenei lexikális tudást, hiszen a műsorvezetés mellett nagyon sokáig zenei szerkesztőként dolgoztam.

7. Hogyan látod a rádiózás jövőjét?

Sokan az internet adta lehetőségben látják a rádiózás jövőjét, ami részben szerintem is igaz, de a mi generációnkban még benne van a reflex, hogy a kocsiba ülve  behangolja a kedvenc rádióját, amit a neki szóló hírek és megszólalások miatt magáénak érez.

8. Mivel inspirálódsz, ha úgy érzed „leeresztettél”?

Zene, zene + még egy kis zene.

9. Sorolj fel maximum három rádióst, akitől a legtöbbet tanulsz/tanultál?

  • Pálóczi Józsi
  • Balogh Béla
  • Simon Norbi

10. Itthon szerinted melyik a top 3 előremutató rádió?

Nehéz kérdés, sajnos azt látom, hogy senki nem mer előre mutatni csak biztosra menni.

+1 Ki legyen a következő?

Pálóczi Józsi