Jövőre már több időt töltünk online, mint a tévék előtt
Hét nap után ismét beizzik a social media kemence és máris érkeznek a friss, ropogós hírek a szektorból. A cél az, hogy jól értesült légy a rádiód és a saját márkád egyik legfontosabb felületének változásaival.
- A Social Media Today arról értekezik ebben a cikkében -angolul-, hogy érdemes eltolni a Facebook kommunikációnkat a "mindig itt vagyunk" irányból. A cél az, hogy a hallgatóink valós igényeihez alkalmazkodjunk és inkább az értékeinket emeljük ki, mint a szinte teljesíthetetlen "állandó jelenlétet". Ez azzal is jár, hogy a Facebook kommunikációban a kevesebb most már több.
- A Youtube próbálkozik: több újítás mellett hamarosan nagyobb tartalomgyártóknak is érkezhet a sponsorship funkció, amelyben "a nézők állandó támogatói lehetnek a csatornának, aminek keretében egy havi fix összeggel járulhatnak hozzá a videós munkásságához" - írja a youtube.blog.hu. Egyébként közben kiderült, hogy a világon kb. 1,8 milliárd bejelentkezett felhasználója van a platformnak.
- Most, hogy mindenki szusszant egyet a GDPR rollerének csapágyasra hajtása után itt a következő löket: A Facebook-oldalak adminisztrátorai a Facebookkal egyetemeben felelősek az oldalt látogató személyek adatainak kezeléséért – ezt a marketingmorzsák.hu írja a KPMG közleménye alapján. Szóval amit eddig gondoltunk, az nem igaz! Facebookon belül is felelünk a látogatók adataiért.
- 2019-ben nagy változás jön - legalábbis a Zenith előrejelzése szerint.Jövőre lesz az első olyan év, amikor az emberek több időt töltenek majd online, mint a tévék előtt. Egy átlagos felhasználónál az online időt 170,6 percre jelzik előre, míg a tévézésre szánt időt 170,3-ra. A cég egy másik becslése szerint a mobilok lesznek felelősek a médiafogyasztás több mint negyedéért - Marketing Morzsák.
- A Social Media Today elkészítette a jelenleg regnáló adatokkal megtűzdelt képméret inforgarfikonját:
A bejegyzés trackback címe:
https://42net.blog.hu/api/trackback/id/tr5514057316
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.