Így építs a bizalmat a weboldalad látogatói között

Így építs a bizalmat a weboldalad látogatói között

Hogyan tudnád elérni, hogy a weboldalad látogatói még nagyobb bizalmat fektessenek a portékád iránt?
6 módja biztos van. 
Máris mutatjuk!

weblapheader.jpg

(Forrás: SitePoint)

A Social Media Today készített egy remek infografikát arról, hogy milyen módszerek merülhetnek fel a lojalitás kidolgozására. Ezt magyarázni sem kell miért fontos, de rádióként hatványozottan hasznos lehet.

Szabd emberivé a webhelyedet!

Legyen egy nagyon markáns "Rólunk" szekció az oldalon, mindemellett pedig minél több képpel és videóval próbáld megmutatni a márka mögött álló csapatot. Ha lehet akkor az elérhetőségek közül csak azokat add meg, amelyre szinte azonnal tudsz reagálni. 

Légy őszinte a látogató védettségével kapcsolatban!

A felhasználók és látogatók szeretik biztonságban tudni az adataikat, így mutasd meg nekik, hogy mire használod azokat. A legfontosabb, hogy a GDPR alapelveket tartsd be és legyen transzparens a gyakorlatod!

Adj nagyszerű tartalmat!

Mindezt pedig tedd jól navigálhatóvá! Az emberek 40%-a nem tér vissza egy olyan oldalra, ahol negatív volt az első benyomásuk. Összességeben legyen színeiben is rendezett, miközben professzionális kinézettel bír.

Rövidítsd meg a betöltési időt!

Kisebb méretű képek egy gyorsabb hostingra képes csomag. 

Használd ki a közösségi médiát!

Az emberek annak fognak hinni, az iránt fognak bizalmat táplálni, ami iránt már mások is megtették. Építsd a közösségi média elérésed, mert a fiatalabb korosztálynak ez lesz a mérőszám, amely megmutatja, hogy érdemes időt tölteni veled és az oldaladdal.

Ajánlatok

Szerezz be minél több forrásból,minél több hallgatói, olvasó ajánlatot. A jó vélemények segítenek abban, hogy még közelebbinek érezzék az ügyedet, a céljaidat. Ha ezek képekkel és nevekkel is alátámasztottak, akkor a hatásfok nő.

Az angolul tudóknak itt a teljes ajánlatsor egy infografikán:

Forrás: Social Media Today