Hogyan lehet készíteni egy hatásos és lenyűgöző social media posztot?

Hogyan lehet készíteni egy hatásos és lenyűgöző social media posztot?

Nap, mint nap használjuk személyes és céges márkánk építésére, az újdonságokról mégis későn értesülünk. Alább az elmúlt egy hét legfontosabb újdonságait gyűjtöttük össze. 

socialmediahircsokor_7.jpg

  • A hét talán legfontosabb híre: Majdnem 31 milliós zenei adatbázisból válogathatunk JOGTISZTÁN a Facebookon és az Instagramon, minekután az óriásnak sikerült megegyeznie több nagy zenei kiadóval is. 
    Forrás: Marketing Morzsák
  • A Közösségi Kalandozások összeszedte, hogy a különböző social media platformokon keresztül mennyi embert érhetünk el. 
    Az eredmény:
  1. Facebook: 5,6 millió
  2. Messenger: 3,3 millió
  3. Instagram: 1,7 millió
  4. Audience Network: 3,5 millió

Az összes platformon együttvéve: 5,9 millió

Érdekes módon mobilon több embert tudunk elérni, mint asztali környezetben. Hiszen a mobil felhasználók száma 5,1 millió, az asztali pedig 3,8 millió az összes platformon együtt

- írja a cikk

  • Az Index megírta, hogy Budapesten és Kuala Lumpurban teszteli a Facebook az új hálózati fejlesztését. Ezt Terragraphnak hívják és a lényege, hogy vezeték nélkül visznek a felhasználókhoz gigabites hozzáférést. A Telekom rendszerét használják és a teljesítmény egyenértékű lesz a 60 GHz-es vezetékes hálózatok paramétereivel. 
  • Van LinkedIn profilod?
    Itt van egy cikk a Forbestól, amiben leírják, hogy mit kellen tennünk minden hónapban a profilunkon.
    Röviden:
  1. Exportálni a kontakt listánkat
  2. Készíteni egy másolatot a profilunkról
  3. Kimásolni és törölni az "endorsement"-eket 

Bővebben ITT lehet olvasni róla. 

  • Itt a Vero!
    Minden bizonnyal mondható, hogy egy újabb próbálkozás a Facebook mellett, koppintva az Instagram kiinduló pontjait - hirdetésmentesség, algoritmus nélkül és teljes adatbiztonsággal. Mégis az igazán nagyot mindig azok kaszálták a két régebbi platformon is, akik már az elején felszálltak egy ilyen vonatra.
    Ez a Vero!

  • Nem mondom, hogy nem haszontalan, de abszolút hiánypótló jelleggel bír: Az Entrepreneur magazin összeszedte hat lépésben, hogy hogyan kell létrehozni egy Facebook rajongói oldalt. Érdemes minden lépést betartani!
  • A Shareablee kutatásából kiderül, hogy 29%-kal nőtt a vizsgált ötven amerikai cég elérése a Facebook márkázott videóinak köszönhetően. Mindezt a 2017-es adatokat vizsgálva következtették ki. 
  • A Social Media Today készített egy átlátható infografikát arról, hogy hogyan készítsünk el egy lenyűgöző és hatásos social media posztot.  
  • Most már 3D posztokat is létrehozhatunk a Facebookon az iparági standardeknek megfelelően - számolt be a wersm.com. Először a Sony és a Jurassic World tesztelte őket. ITT lehet megcsodálni egy ilyen posztot.
  • Végül egy végtelenül fontos dolog:
    Így töröld magad a Tinderről - a Digital Trends cikke.