Hogyan lehet egy kicsit 2018-ra hangolni a tartalmadat?

Hogyan lehet egy kicsit 2018-ra hangolni a tartalmadat?

2018 kihívást és lehetőséget is hoz, ha a tartalmainkat nézzük. A tartalmaink pedig a legklasszikusabb értelemben is old schoolnak számítanak.
Helló, horoszkóp!

hangold_2018-ra_a_kontented.jpg

Néhány olyan gondolatébresztőt gyűjtöttünk össze, amely a mostani trendekre rímel rá rádiós oldalról.
Ezek mindegyikét lehet cáfolni, vagy támogatni. Úgy, mint a régi utas megoldásokat.
Helló, horoszkóp!

Kösd össze a tartalmad a közösségi média/online jelenléteddel

2018-ban már alapnak kell lennie, hogy nem csak on air vagy jelen, hanem online is. Markánsan. Már csak a józan ész is azt diktálja, hogy ha a hirdetők nagy része sandítgat az online lehetőségek felé, akkor adunk neki alternatívát ez ügyben. Arról már nem is beszélünk - megtettük már sokszor - hogy milyen csodásan lehet szánkáztatni egyik helyről a másikra a kedves minket hallgatókat/nézőket.
Apropó nézők...

Videók

Egy ideje már kántáljuk, hogy mennyire fontos, hogy elinduljunk a videók irányába. Ez nem jelenti, és nem is jelentheti azt, hogy fel kell adnunk a rádió mivoltunkat!
A meglévő tartalmunkat kell képszerűvé, megmutathatóvá varázsolnunk.
Csak nézzük meg, hogy a kis, max. 30 másodperces videós tartalmak hogyan váltak a Twitter, a Facebook és az Instagram számára a legnagyob fegyverténnyé!
A Live-ról pedig már nem is kell beszélnünk

Kezdj el foglalkozni a Z generációval!

Már nem lehet késlekedni! 2017 utolsó napja volt az utolsó olyan nap is egyben, amikor még 18 év alatt találhattunk 2000 előtt született gyereket.
Most már 18 év alatt csak 2000 után világra jött fiatalok vannak!
Ők pedig csak egy köpésre vannak attól, hogy felelősségteljes döntéseket hozzanak, arról nem beszélve, hogy azt már el tudják dönteni, hogy hol és hogyan fogyasszák a tartalmat. Rájuk célozni, velük élni, nekik tartalmat csinálni létfontosságú!

Gondolkodj el az influencerek adta lehetőségeken

A mikrokörnyezetedben élő véleményvezérek felhasználása, vagy a saját lokál celebjeid átavanzsáltatása egyaránt ebbe a kategóriába esik. Az emberek most már sokkal jobban hallgatnak az egyes véleményekre, gondolatformálók szavaira, mintha egy rádiótól hallanak értékítéletet.

Témák

Szidjuk a podcastet, de talán annyit frissítésképpen érdemes ellesni tőlük, hogy megnézzük az 50 legnépszerűbb podcast tematikáját.
Miről beszélnek?Mi a fő csapás? Az egyes részekben mi kerül elő?
Lehetséges, hogy a rádiónkba új híreket és topikokat hoznak be, amelyek egy új történethez vezetnek.
Nem rádiózhatunk a végsőkig úgy, mint 1996-ban.
Helló, horoszkóp!

Ötleted van, vagy véleményed? Bátran írd meg nekünk, szívesen vesszük!

blog@42netmedia.com