Sikersztori: Sales-es aranymondatok, amelyek segítik jobban eladni a rádiódat
A reklámtortából egyre nagyobbat harapni jó érzés.
Nekünk rádiósoknak együtt, egységként kell dolgoznunk azon, hogy egyre többet tudjunk falatozni belőle. Ebben segíthet ez a cikk.
Ebben inspirálhat ez a történet.
Néhány új mondat, amit emlegethetsz a hirdetőidnek.
A Radio Ink-en jelent meg egy interjú, amiben két rádióértékesítő szakembert és egy connecticut-i üzletlánc tulajdonost kérdeztek arról, hogy lehet-e jól váltani újsághirdetésekről rádiósra?
Néhány dolog, ami megragadt a hirdető válaszaiból:
-
"Nem elég csak néhány spot-ot venned. Válassz egy állomást, és próbáld uralni a költségvetéseden belül."
-
"Évekig cirkuláltattuk a pénzt a print és a rádió között, míg nem rájöttünk, hogy minden pénzünket a rádióba tesszük. Ekkor még csak egy 30 éves jingle-ünk volt."
-
"A rádióval könnyen lehetsz ugyanazon a szinten, mint egy nagy, nemzetközi hirdető. Hiszen egymás után szólal meg a spototok!"
-
"Printben nehéz megvenni egy egész oldalas hirdetést. A rádióban ugyanazon a szinten versenyzel mindenkivel."
-
Úgy érzem, hogy Tony - szerk: a rádió sales-ese - a csapatom egyik tagja..."
-
"Nem akarjuk újra és újra feltalálni a kereket. Nem készítünk újra és újra, újabb és újabb szövegterveket. Így nem kell minduntalan elmagyaráznom a cég filozófiáját."
-
"Ha rádióban hirdetsz, elmondhatod magadról, hogy mi tesz téged különlegesebbé a versenytársaidtól, és közben azt is hozzáteheted, hogy miért éri meg MOST betérni hozzád. Mindezt anélkül, hogy bármit fel kellene adnod."
-
"Sokszor visszahallom, hogy mekkora sztár vagyok, mert a rádióban szerepelek."
Neked van aranymondatod? Mondd el nekünk, és nagyot segítesz a szakmán!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.