Hírcsokor gyümölcsös húsgombócok mellé

Hírcsokor gyümölcsös húsgombócok mellé

Olyan vegyes ez az étel, mint amennyire vegyesen válogattunk a rádiós szektor eseményei között!
Olvasd el és tájékozódj!
Ha nálatok is történt valami, amiről szerinted be kellene számolnunk írj: blog@42netmedia.com

gyumolcsos.jpg

  • Ausztráliában egy különleges szolgáltatást indított el a Eardrum ügynökség: Az EarTrigger névre hallgató csomagban lehetővé teszik a hirdetőknek, hogy 24 órán belül létrehozzanak és sugározzanak egy rádiós, vagy streaming reklám kampányt...topikokra bontva! Az "all-in-one" csomag magában foglal műsort, forgatókönyvet, gyártást és a terjesztést is.
  • Az ABC-ről és a podcastes ésszerű törekvéseikről már beszámoltunk. Most ugyanez a cég egy egymillió dolláros lökést adott a vállalat podcast termelésének. A cél az, hogy a feltörekvő közösségi alapú podcastereket támogassák, valamint a tartalom sokféleségének szeretnék kiterjeszteni. 
  • Ha már Ausztrália és podcast: Az Edison Research legfrissebb felmérése szerint a déli szigetországban a lakosság nagyobb része hallgat podcesteket, mint mondjuk az Egyesült Államokban. Az ausztrálok 89%-a tudja mi az a podcast, és majdnem a felük már hallgatott is olyat.
  • Az AudienceNet készített egy kutatást, amiben a rádió-, és a streaming hallgatási szokásokat vetették össze. Miközben a földfelszíni sugárzású rádió továbbra is a legnépszerűbb formátum, a fiatalabb korcsoportok kevésbé hűek, mint az idősebb hallgatók. A felmérés szerint a rádió a 16-19 évesek számára csak a hallgatás idejének 10%-át teszi ki, szemben az országos átlag 43% -ával. Ugyanezen tinédzsereknél a zenefogyasztás 62%-át tette ki, szemben az országos átlag 24% -ával...streaming esetében.
  • Az amerikai rádiókel van egy kis probléma. Az iparág rossz közérzetének része, hogy az adóssággal terhelt csoportok kevésbé a tehetségekbe fektetnek be. Ez rosszabb on-air terméket eredményez. Hihetetlenül magas a hirdetések mennyisége. Az ügyfelek megtartása és a következő negyedévre való összpontosítás áll a középpontban, nem pedig a hosszú távú műsoridő értékének fenntartása. Egyéb problémákról itt olvashatsz.
  • Ki mondta, hogy csak ósdi készülékeken lehet rádiót hallgatni?
  • A Florida környékén tomboló Irma hurrikán kapcsán szakemberek arról értekeztek, hogy miért támaszkodik az egyszeri ember a rádióra vészhelyzetek idején?
    Egyszerűen fogalmazva: a rádióhullám messzebbre ér el, mint egy LTE sugárzás. Ez megkönnyíti a jelzést, és a lehető legtöbb ember elérése ugye az elsődleges prioritás veszélyes helyzetekben. További érvek, gondolatok itt olvashatóak.