Hogy segíthet egy kecske jobbá tenni a kontented???

Hogy segíthet egy kecske jobbá tenni a kontented???

Te sem gondoltad volna, de pont egy irodányi kecske fog újdonságot mutatni Neked.
Úgy lesz!
goat.jpg

Várj ez jobb illusztráció:

Na!
Mark Ramsey osztott meg egy történetet az oldalán, amiben egy régebbi story-t elmesélve - és megmutatva -  a híres Buzzfeed-be invitált.
A platform újításairól ismert jómunkásemberei pedig úgy gondolták, hogy, amíg az egyik főnökük éppen egy meetingen van telerakják az irodáját kecskékkel és szénával.
Az egész jelenetet kitolták Facebook Live-ra és természetesen odabent is kuncogva figyelték a történéseket.
Itt megnézheted az akciót:

És itt jön az érdekes rész:

Amíg a kecskék békésen legelésztek az irodában a nézettség folyamatosan nőtt. És még annál is jobban, mint elsőre gondolnál. Nőtt, na!
Azonban, amikor a főnök visszatért és találkozott a jószágokkal a nézettség beszakadt!

Más szavakkal ami a nézettséget felhúzta az a

bizonytalanság


Még egyszer ugyan, - amikor a bizonytalanság véget ért - elért egy másik csúcspontot a nézettség. Kevesebben ugyan, de tudni szerették volna, hogy mi fog történni. És mivel semmi nem történhetett, mivel a bizonytalanságnak - az átverésnek - vége lett, vége lett az érdeklődésnek is.

Mark Ramsey itt tette fel a kérdést:

Te mit teszel, hogy fenntartsd a bizonytalanságot, hogy felcsigázd a hallgatóidat?


Szerinte a felcsigázás nem egyenlő a bizonytalansággal. Nem, hacsak nem teszi a nézőt, a hallgatót még éhesebbé a következőkkel iránt.
Csak a bizonytalanság okoz bizonytalanságot.
Egy promó nem okoz bizonytalanságot, kétséget.
Az maximum csak egy "közlemény" lehet, ami a szakember szerint inkább azt mutatja egy hallgatónak, hogy valamit el akarunk adni neki, ráadásul inkább csak nekünk rádiósoknak fontos, mint egy hallgatónak.
Csak a bizonytalanság okoz bizonytalanságot.



A "nemannyiratitok" titka a sorozatoknak, hogy végül otthagyja benned a kérdést: 

De mi a túró fog történni legközelebb?

Ugyanez a titka az összes TV sorozatnak, mozifilmnek, jó könyvnek és bárminek, ami történet meséléssel foglalkozik.

Ramsey szerint a legnagyobb "baj" az audióval - különösen a rádióval és az online rádióval - hogy túlságosan következetes, mindig a mostban van, ami nem épít semmi mást csak a "következetes mostságot".
Ez tökéletes arra, hogy beteljesítse az elvárásokat vele szembern, de nem a legjobb arra, hogy felfűtse az érdeklődést és megalkossa a "hallani akarom" érzést.



Ugyanazok a momentumok, gig-ek épülnek ki a reggeli műsoroknak. Nincs semmi újdonság - tartja a markramseymedia.com tulajdonosa.

Mi az a hajtóerő, ami végül a bizonytalanság érzéséhez vezet?

Érdekes belegondolni a fejtegetésének utolsó mondatába:

Hacsak nem hozzuk el az éhséget azzal kapcsolatosan, hogy mi jön még az adónkon, el fogjuk bukni minden más érdeklődés megteremtését.

Neked mi a véleményed erről? Beszélgessünk erről, akár itt is.

Facebook-kal kommentelhetsz!