5 érdekes tény a digitális marketing világából
Ezek a tények meglepnek és érdekesnek találod majd.Hasznos lesz majd a rádiód jövője érdekében.Tényleg!
1. Az Y generációsok több, mint fele külön promócióra fenntartott fiókkal rendelkezik
Ez 36%-ot jelent a megkérdezettek közül. Ez csak a milleniumiakra levetítve is 58%.
2. A marketingesek fele hetente legalább egyszer felhívja az informatikai osztályát
A marketingszakemberek 49% -a legalább hetente egyszer lép kapcsolatba szervezete informatikai részlegével marketing feladataik hatékony végrehajtása érdekében.
További megállapítások:
- A marketingesek 28% -a még mindig nem tudja szerkeszteni a cég weboldalát
- 15% -uk napi rendszerességgel dolgozik informatikai osztályán a marketinghez kapcsolódó feladatokkal
- A marketingesek 56 %-a azt állítja, hogy a marketingen kívüli osztályok visszatartják a változást.
3. 4-ből 10 marketingszakember hoz létre négyzetes vagy vertikális formátumú közösségi videót
A Facebook hatalma fontos téma volt, a marketingesek 67% -a azt mondta, hogy az utóbbi évben növelték vagy reklámozták a Facebookon megjelenő videókat. A marketingesek azt is elmondták, hogy a Facebook-videók több megtekintést, elköteleződést és vásárlást vezetnek, mint bármely más közösségi hálózat videói. A YouTube stabil második, amint az alábbi infografikából is látható.
A marketingesek mindössze 25% -a az Instagramon és a Twitteren videomegjelenést hirdet, bár több mint a fele azt mondja, hogy ez a következő évben változni fog.
Itt pedig álljon az Animoto videós riportjának egyéb megállapításai:
- A fogyasztók 84% -a azt mondja, hogy redszeresen mobileszközökön nézik a megjelenő közösségi videotartalmat
- A marketingesek 81 százaléka azt mondja, hogy optimalizálják a mobil videókhoz készült közösségi videókat, amelyek magukban foglalják például a "hangos" megtekintés tervezését
- A marketingesek 39% -a készít négyirányú és / vagy függőleges formátumú videókat
4. A márkakereskedők 62% -a nem rendelkezik mobil marketingstratégiával
Ez így más magyarázat nélkül is elég fontos megállapítás.
5. Háztartások kiskereskedelme: a keresés megosztása versenyképes piacot mutat
A Pi Datametrics szép, részletes tanulmánya azt mutatja, hogy a hazai kiskereskedelmi szektor milyen versenyképes az Egyesült Királyságban.
A TOP 3 szereplő rendelkezik az organikus keresési piac mindössze 19% -ával (Argos, Ikea, Wayfair).
Az alábbi táblázat bemutatja ezt a versenyt:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.