5 érdekes tény a digitális marketing világából

5 érdekes tény a digitális marketing világából

Ezek a tények meglepnek és érdekesnek találod majd.Hasznos lesz majd a rádiód jövője érdekében.Tényleg!

saso-tusar-181518.jpg

1. Az Y generációsok több, mint fele külön promócióra fenntartott fiókkal rendelkezik

Ez 36%-ot jelent a megkérdezettek közül. Ez csak a milleniumiakra levetítve is 58%.

2. A marketingesek fele hetente legalább egyszer felhívja az informatikai osztályát

A marketingszakemberek 49% -a legalább hetente egyszer lép kapcsolatba szervezete informatikai részlegével marketing feladataik hatékony végrehajtása érdekében. 

További megállapítások:

  • A marketingesek 28% -a még mindig nem tudja szerkeszteni a cég weboldalát
  • 15% -uk napi rendszerességgel dolgozik informatikai osztályán a marketinghez kapcsolódó feladatokkal
  • A marketingesek 56 %-a azt állítja, hogy a marketingen kívüli osztályok visszatartják a változást.

3. 4-ből 10 marketingszakember hoz létre négyzetes vagy vertikális formátumú közösségi videót

A Facebook hatalma fontos téma volt, a marketingesek 67% -a azt mondta, hogy az utóbbi évben növelték vagy reklámozták a Facebookon megjelenő videókat. A marketingesek azt is elmondták, hogy a Facebook-videók több megtekintést, elköteleződést és vásárlást vezetnek, mint bármely más közösségi hálózat videói. A YouTube stabil második, amint az alábbi infografikából is látható.

A marketingesek mindössze 25% -a az Instagramon és a Twitteren videomegjelenést hirdet, bár több mint a fele azt mondja, hogy ez a következő évben változni fog.

 

Itt pedig álljon az Animoto videós riportjának egyéb megállapításai:

  • A fogyasztók 84% -a azt mondja, hogy redszeresen mobileszközökön nézik a megjelenő közösségi videotartalmat 
  • A marketingesek 81 százaléka azt mondja, hogy optimalizálják a mobil videókhoz készült közösségi videókat, amelyek magukban foglalják például a "hangos" megtekintés tervezését
  • A marketingesek 39% -a készít négyirányú és / vagy függőleges formátumú videókat

4. A márkakereskedők 62% -a nem rendelkezik mobil marketingstratégiával

Ez így más magyarázat nélkül is elég fontos megállapítás.

5. Háztartások kiskereskedelme: a keresés megosztása versenyképes piacot mutat

A Pi Datametrics szép, részletes tanulmánya azt mutatja, hogy a hazai kiskereskedelmi szektor milyen versenyképes az Egyesült Királyságban.

A TOP 3 szereplő rendelkezik az organikus keresési piac mindössze 19% -ával (Argos, Ikea, Wayfair). 

Az alábbi táblázat bemutatja ezt a versenyt: