Két jelentkező között dől el a rádiós közönségmérés sorsa (?)

Két jelentkező között dől el a rádiós közönségmérés sorsa (?)

Sokáig lebegett a levegőben, hogy vajon elindul-e az Inspira Research, de végül nem egyedül ugyan, de beadta pályázatát -  számolt be erről a mediapiac.com.

monkey_listening.jpeg

Biztos ti is úgy vagytok már az NMHH közbeszerzési tenderével, mint egyszeri teleházas a Digitális Jólét Program 2.0 beindulásával: várjátok, de közben az izgalomtól van egy izgatott gyomorsavas lüktetés a gyomrotokban.

Az utóbbi években a TNS-Hoffmann-Mediameter adatait használtuk - már ha, ugye - tavalytól pedig az Inspira Research kutatásai is megvásárolhatóak voltak. A tender kiírásakor várható volt, hogy mindkét cég elindul, bár egy hónapja az Inspira még hezitált, mint lakodalmas DJ a Kis Grófó kérés után.

Géczi Tamás az Inspira Research ügyvezetője korábban kijelentette: állásfoglalást kértek a médiahatóságtól, mert a kiírás egyes részei többféleképp voltak értelmezhetőek.

Aztán jött a magyarról-magyarra, vagyis a hatósági állásfoglalás, és végül egyértelműsítették a közbeszerzési pályázat feltételeit.  
Az eredmény: a pályázaton induló cégnek képesnek kell lennie felmutatni 180 millió forintos, az elmúlt három évben kifejezetten rádiós közönségmérésből származó árbevételt.

Ezt az Inspira önállóan nem tudja teljesíteni – mondta lapunknak Géczi Tamás – ezért egy még meg nem nevezett külföldi céggel együttműködésben adták be a pályázatot - írta a mediapiac.com.
Az együttműködés nem klasszikus értelemben vett konzorciumot jelent, az Inspira stratégiai partnerséget kötött ezzel a céggel, amelynek felhasználják majd a referenciáit és az elemzőszoftvereit.

Apropó: Az NMHH pályázatra az Inspira mellett a TNS-Hoffmann-M-Meter Kft. konzorciuma jelentkezett.
Amit még meg kell jegyeznünk az június 9-e: ekkor kell a pályázóknak csatolniuk a szakmai ajánlásokat.