10 szuper fontos 2017-es podcast statisztika
Az Edison Research készített egy az egész Egyesült Államokra kiterjedő felmérést, amiben a podcastek reneszánszát mérték meg.
112 millió amerikai hallgatott podcastet
Persze ez egy amerikai story, de néhány éve ugyebár a Youtube-ról sem gondoltuk idehaza, hogy majd KATA-s vállalkozóként fogunk megélni a "sütievős" videókból. Szóval a trend szót kell itt emlegetni sebtiben, amire jó alap az, ha látjuk, hogy 11%-kal nőtt a podcastek hallgatása 2016-hoz képest.
67 millió amerikai hallgat havonta podcastet
Ez 14%-kal több, mint tavaly. Általában 12 évnél idősebbek. Ez azért érdekes, mert a Youtube viszont inkább az ő korsztályuk szórakozása.
A podcastek hallgatása konstans növekszik
10 és 20% közötti a növekedés.És egyre többen hallgatják az otthonukban is, nem csak a kocsiban.
Nő a fiatalabbak hallgatási kedve
Egyre népszerűbb a férfiak körében
Az amerikai férfiak 27%-a hallgatott podcastet az elmúlt hónapokban, szemben a 21%-nyi nővel.
A podcast rajongók átlag 5 show-t hallgat egy héten
Sőt, a rendszeres podcast hallgatók 21%-a már heti hatnál is többet fülel.
Egy átlagos hallgató több mint 6 csatornára iratkozik fel
Nagyon erős márka és show kell ahhoz, hogy elérjék ezt a lépést.
A podcastek kétharmadát telefonon, vagy tableten hallgatják
Ez szakértők szerint már a teteje. ettől több nem is nagyon lesz.
52%-a a hallgatóknak otthon, 18%-a kocsiban hallgatja
Azt gondolhatnánk, hogy a kocsiban magasabb értékeket produkálnak, pedig nem. Ja, és az előzőhöz kapcsolódva: otthon is telefonon hallgatják inkább.
85%-uk végighallgatja az egész adást
Ez marketing szempontból a legfontosabb hír. Úgyhogy gyártásra fel!
Soha ne hagyjátok kihunyni a tüzet!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.