A Deezer próbálja újra feltalálni a rádiót
A Spotify és az Apple Music mellett igazán nehéz labdába rúgni a streaming piacon. A Deezer most mégis megpróbálja, és ehhez egy jól bevált ütőkártyát vesz elő: a rádiót.
Az itthon a Telenor istállójához bekötött Deezer a francia tőzsdére lépés előtte seggese óta csak vergődött a streaming piacon.
Történt ugyanis, hogy kiderült a bejegyzés előtt, hogy kicsit kozmetikázták az adatokat.
A korábban a Spotify-t is erősen szorongató platform, most új erőt próbál venni magán, méghozzá úgy, hogy oylan szolgáltatásokat próbál bevezetni, amelyeket a vetélytársai nehezen tudnak lemásolni, a felhasználóinak pedig egyedi élményt nyújtanak - derül ki a Muzzak blog cikkéből.
A spanyolviasz neve a Deezer Flow, ami lényegében egy rádiószolgáltatás. Nézzétek csak!
És valóban nincs benne világmegváltó gondolat: a Flow az eddig hallgatott dalok alapján állít össze egy listát a szerinte számunkra érdekesnek tűnő dalokból.
- A Spotify-nál ugye már létezik ilyen ez a Discover Weekly. -
A Muzzak által felvázolt fejlődési menetben ez a negyedik lépcső. A Deezer eddig a következőket hozta össze:
- A Deezer Elite a high-end zenekedvelők részére nyújt majd igazán minőségi streaming élményt
- A Sticher az alapvetően talk rádió hallgatók igényeit elégíti majd ki
- A Deezer Cricket pedig az Amazon fapados streaming szolgáltatásával próbál versenyre kelni
Az, hogy ez sikerülhet-e nagy kérdés, de szerintem még nagyobb az, hogy vajon ennyi "rádiósodás" elég-e nemcsak a Deezer-nek, hanem alapvetően a streaming szolgáltatóknak, hogy hasonlítsanak ahhoz az érzéshez, amit mi adunk nap, mint nap?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.