3 gyilkos stratégia a műsorod felfuttatására

3 gyilkos stratégia a műsorod felfuttatására

Olyan megoldásokat csentünk el a podcastektől, amelyeket ők is alkalmaznak, hogy többen hallgassák a részeiket. 

futtasd_felamusorod.jpg

Forrás: Hanny Naibaho on Unsplash

A podcast, mint azt megtudtuk: nagy öröm lehet, és nagy lehetőség. Ha már rádiós vagy és van műsorod azért, ha csak szeretnél rádióssá válni azért.
Viszont, ha jól megy nekik néhány módszer, miért ne vennénk át őket a rádiós műsorunk felfuttatására?

Ezek organikusan – tehát reklám nélkül - segítenek építeni a műsorod ázsióját!
Ez a cikk a digitalmarketer.com bejegyzése alapján született, ahol az iTunes algoritmusának sajátosságait vették alapul.

1. Járj 3-5 műsorral előre!

Értsd ez alatt a műsorok és műsorelemek feltöltését és a tervezgetést is.
Ha online nyomulsz, akkor az első öt ötlet élesítése után jöhet a KÖVETKEZETES tartalomgyártás.

Ragaszkodj az elején kitalált rendszerhez, aztán sarokkövek tájékán egy kicsit lehet kormányozni a hajón.

Ez két dolog miatt fontos:
- A hallgatóid várni fogják az új részeket és nagyon csalódottak lesznek, ha az nem jelenik meg a szokásos időpontban és minőségben.
- A konzisztencia az algoritmus szempontjából is nagyon fontos. 

Persze, ha megpróbálod belőni a több epizódot egy hétre az hatásosabb lehet, mert az adott időintervallumon belül több letöltést produkálhatsz.
Mindezt eddig podcastként is olvashattad, de lefordíthatod rádiós műsorra is!

  • Járj két-három műsorral, témával előrébb!
  • Ragaszkodj az adásmenethez és az időpontokhoz!
  • Add ugyanazt a minőséget és színvonalat!

2. Legyen egy Dream Team-ed!

A podcasteknél bevált dolog, hogy az elindítás előtt gyűjtenek embereket, akikre számíthathatnak, mint hallgatókra, feliratkozókra, ratingelőkre és értékelőkre.
Ugyanezt mi is megthetejük!
A Facebookon és ismerősi körben kereshetünk  20-50 közé lelkes szószólót, akit megkérhetünk, hogy terjessze jó hírünket és szóljon hozzá a témához!
Ha ők elég aktívak, az már szemet szúró lesz a "rendszernek" is.

Ha ez elsőre nehéznek tűnik, akkor gondolj csak arra mennyi Facebook ismerősöd, kollégád, rokonod van, akiket esetleg megkérhetsz egy-egy őszinte értékelésre.
Na, ugye!

3. Keress meg más műsorgyártókat!

Ez lesz a legkönnyebb! Népes és lelkes országról van szó, így, ha felhívsz egy kollégát, hogy segítség kellene, biztos, hogy segíteni fog.
Ráadásul neki is jól jön a plusz megjelenés.
A podcast közösségre is igaz, hogy egymásért akarnak tenni, és nem versengeni, ez agy ránk is igaz lehet:

Alapvetően a rádiózás ázsióját építjük!

Ha megfogalmazhatjuk ezt a saját részünkről is: Kicsit olyan ez, mint ami célunk itt a 42NET Blogban is: A közeget, a rádiózás egészét erősíteni egymás szaktudásával.
Miért lehet ez fontos?

Ha erős a szakma nívója, az a te műsorodat is segíti!

Jó munkát kívánunk!