Már csak a negyedik legnépszerűbb platform a fiatalok körében a Facebook
Összefoglaljuk Neked, hogy milyen változások történtek a social media "iparágban".
- A K&H saját felméréséből kiderül, hogy a magyar fiatalok, egészen pontosan a 19 és 29 év közötti "felnőttek" átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta és 94%-uk rendelkezik okostelefonnal.
- Közben az Egyesült Államokban a Pew Research kutatása megmutatta, hogy az amerikai tiniknél a Youtube, az Instagram, de még a Snapchat is megelőzte a Facebookot a népszerűségi listán. A legerősebb platfrom egyébként a Youtube: a megkérdezettek 85%-a használja. Ha arról van szó, hogy melyik platformot használják a leggyakrabban, a győztes a Snapchat 35%-al, amit a YouTube követ 32%-al. - írja a Marketing Morzsák.
TIPP:
Egyébként az Entrepreneur Magazine erre csak annyit ajánl megoldásként, hogy mielőtt egy új platformba beleugranánk érdemes azt végig gondolnunk, hogy mivel lehetne helyette a rádiós márkánkat erősíteni.
Kampány? Promóció? stb?
Az erős márkához bármilyen platformon csatlakoznak az emberek.
- Szinte ezzel párhuzamosan a CNN bejelentette, hogy kiegészülve az ABC-vel és a Fox News-zal híradó műsort indít - egyelőre csak az USA-ban - a Facebook. A saját tartalom célja nem csak az exkluzív kontent, hanem a megtépázott bizalom helyreállítása a jelenleg sokkal mértéktartóbbnak számító médiumok segédletével.
- Az Instagram hamarosan bevezeti a lakossági ügyfeleinek is a hosszabb, egy órás videó formátumot. Ez egyszerre támadás a Snapchat és a Youtube ellen. - Social Media Today.
- Nem olyan régi történés, hogy bejelentették az Apple, de főleg az iOS 12 újdonságait, amelyek közül rádiósként azt emelnénk ki, hogy fejlődik a Hangrögzítő és a CarPlay app. Aztán a Marketing Morzsák összegyűjtötte a további fontos változásokat, amelyek ősztől jönnek. Köszi nekik!
- 2020-tól egymillió lakossági szakembert nevel ki a Facebook...az Egyesült Államokban.
- Tessék megkapaszkodni: Jönnek a 3D-s posztok a Facebookra - Social Media Today.
- Aztán a Facebook saját tátika platformot tesztelget, vagyis zeneszámokra lehet rátátogni. Kicsit sem lopása a Musical.ly-nek... - számolt be a Mashable.
- Még mindig a kék óriás: a Marketplace, mint amolyan online zsibvásár egy ideje létezik, de csak most érkezik meg ezen a területen belül használatos hirdetési funkció. - Forbes.
Reméljük sikerült jól összefoglalni, hogy mivel tervezhetünk rádiónk és saját márkánk social media megjelenése kapcsán.
Jó munkát kívánunk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.