Már csak a negyedik legnépszerűbb platform a fiatalok körében a Facebook

Már csak a negyedik legnépszerűbb platform a fiatalok körében a Facebook

Összefoglaljuk Neked, hogy milyen változások történtek a social media "iparágban".

socialmediahircsokor2.png

  • K&H saját felméréséből kiderül, hogy a magyar fiatalok, egészen pontosan a 19 és 29 év közötti "felnőttek" átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta és 94%-uk rendelkezik okostelefonnal.  
  • Közben az Egyesült Államokban a Pew Research kutatása megmutatta, hogy az amerikai tiniknél a Youtube, az Instagram, de még a Snapchat is megelőzte a Facebookot a népszerűségi listán. A legerősebb platfrom egyébként a Youtube: a megkérdezettek 85%-a használja. Ha arról van szó, hogy melyik platformot használják a leggyakrabban, a győztes a Snapchat 35%-al, amit a YouTube követ 32%-al. - írja a Marketing Morzsák.

TIPP:
Egyébként az Entrepreneur Magazine erre csak annyit ajánl megoldásként, hogy mielőtt egy új platformba beleugranánk érdemes azt végig gondolnunk, hogy mivel lehetne helyette a rádiós márkánkat erősíteni.
Kampány? Promóció? stb? 
Az erős márkához bármilyen platformon csatlakoznak az emberek.

  • Szinte ezzel párhuzamosan a CNN bejelentette, hogy kiegészülve az ABC-vel és a Fox News-zal híradó műsort indít - egyelőre csak az USA-ban - a Facebook. A saját tartalom célja nem csak az exkluzív kontent, hanem a megtépázott bizalom helyreállítása a jelenleg sokkal mértéktartóbbnak számító médiumok segédletével.
  • Az Instagram hamarosan bevezeti a lakossági ügyfeleinek is a hosszabb, egy órás videó formátumot. Ez egyszerre támadás a Snapchat és a Youtube ellen. - Social Media Today.
  • Nem olyan régi történés, hogy bejelentették az Apple, de főleg az iOS 12 újdonságait, amelyek közül rádiósként azt emelnénk ki, hogy fejlődik a Hangrögzítő és a CarPlay app. Aztán a Marketing Morzsák összegyűjtötte a további fontos változásokat, amelyek ősztől jönnek. Köszi nekik!
  • 2020-tól egymillió lakossági szakembert nevel ki a Facebook...az Egyesült Államokban.
  • Tessék megkapaszkodni: Jönnek a 3D-s posztok a Facebookra - Social Media Today. 
  • Aztán a Facebook saját tátika platformot tesztelget, vagyis zeneszámokra lehet rátátogni. Kicsit sem lopása a Musical.ly-nek... - számolt be a Mashable. 
  • Még mindig a kék óriás: a Marketplace, mint amolyan online zsibvásár egy ideje létezik, de csak most érkezik meg ezen a területen belül használatos hirdetési funkció. - Forbes.

Reméljük sikerült jól összefoglalni, hogy mivel tervezhetünk rádiónk és saját márkánk social media megjelenése kapcsán.
Jó munkát kívánunk!