"...a legjobban azt élvezem, amikor nem egyedül vagyok a stúdióban" - Staféta Béres Szabolccsal

"...a legjobban azt élvezem, amikor nem egyedül vagyok a stúdióban" - Staféta Béres Szabolccsal

Szabi, - merthogy sokan csak így emlegetik - az egyik első "élményem" a rádiózás kapcsán. Az egyik olyan motivátor volt, aki miatt rádiózni kezdtem. Miskolc környékén, - ahol valami lehet a levegőben, mert az egy főre eső, jelenleg is regnáló legendás rádiósok száma itt a legnagyobb az országban - az éjszaka jelenlegi királyának számít. Az a hír járja róla, hogy ha műsor van, akkor átszellemülten csak erre tud koncentrálni, szinte kizárja a külvilágot. Hátha ez is, és sok más érdekesség is kiderül róla.  
Hölgyeim és Uraim!
Béres Szabi!

beresszabiheader.jpg

1. Vissza tudsz emlékezni az első pillanatokra, amikor rádióstúdióba léptél? Mit éreztél?

Azt az érzést sosem fogom elfelejteni. 18 éves voltam, és amit addig csak hallgatóként elképzeltem,az hirtelen valósággá vált. Elvarázsolt minden kütyü, ami ott volt előttem a stúdióban. Ekkor kezdődött el igazán ez erősebb kötődésem a rádió és a rádiózás irányába.

2. Hogyan fejlesztetted magad az elején?

Kezdő rádiósként sokat segítettek az idősebb, rutinosabb kollégák, ezen kívül gyakran hallgattam más magyar és külföldi adókat akár éjszakákon keresztül. Igyekeztem a legtöbb információt elraktározni magamban. 

3. Volt-e műsor álmod, és van-e még műsor álmod?

Valahogy mindig az este állt hozzám közel, habár vezettem az évek alatt délutáni kívánságműsort, az elején pedig délelőtti magazint, de az estének van egy különleges varázsa, és talán nem annyira kötött, mint mondjuk
egy reggeli sáv. Közel állnak hozzám a 80/90s-évek zenéi, anno készítettem is ilyen jellegű zenei műsort,amit most is szívesen bevállalnék, de a legjobban azt élvezem, amikor nem egyedül vagyok a stúdióban, vagyis az élet különböző területeiről érkeznek hozzám beszélgető partnerek, akikkel aztán egy remek interjú kerekedik.

beresszabi4.jpg

4. Most hogyan fejleszted magad?

Sokat olvasok, - zenei - cikkeket írok, igyekszem képben lenni a világ történéseivel.

5. Vissza tudsz emlékezni az utolsó pillanatra, amikor rádióstúdióba léptél? Mi éreztél?

Minden nap bent vagyok,így nem. 

Kedvenc film?   
8 mérföld
Kedvenc sorozat? 
Jóbarátok
Kedvenc könyv? 
Thomas Hardy- Egy tiszta nő
Kedvenc játék?
Activity
Mi a kedvenced azok közül, amit most játszotok a rádiódban és mi az, amit csak otthon hallgatsz?
Rádióban:  Axwell & Ingrosso – More Than You Know
Otthon: Soda Inc. – Night Fever

beresszabi2.jpg

6. Mit adott az életedben a rádiózás?

Önbizalmat, kitartást, remek  kollégákat,érdekes interjúkat, értékes kapcsolatokat, első szerelmet, harmóniát, örömöt,és olykor kellemetlen pillanatokat. 

7. Hogyan látod a rádiózás jövőjét?

Az online rádió(zás) egyre nagyobb teret hódít magának ez nem kérdés, számomra viszont az FM-en történő rádiózás mindig is nagyobb varázzsal bírt, és ez most sincs másként.  Ha megfelelő tartalmat tudunk szolgáltatni a
hallgatónak, akkor még hosszú évekig a mindennapjaink része maradhat az FM.  Az adáskörzetben élők a helyi híreket, még mindig a rádiótól kapják meg a leggyorsabban. 

8. Mivel inspirálódsz, ha úgy érzed „leeresztettél”?

Ha éppen nem dolgozom, akkor kint vagyok a Bükkben és hegyikerékpározom. De gyakran járok uszodába, vagy épp horgászni.  

beresszabi3.jpg
 
9. Sorolj fel maximum három rádióst, akitől a legtöbbet tanulsz/tanultál?

Varga Lajos, Sz Christián C, Bolla Zsolt 
 
10. Itthon szerinted melyik a top 3 előremutató rádió?

Rádió M, Rádió 88,  Music FM 
 
+1 Ki legyen a következő?

Kincses Szabi  - Gong Rádió