Így alkoss lépésről-lépésre egy tökéletes Facebook hirdetést II.
Múlt héten megtanultuk, hogy hogyan hozzunk létre egy tökéletes Facebook hirdetést. Ma azt gondoljuk tovább, hogy milyen irányelvek alapján lehet ez a leghatásosabb, és ehhez milyen alkalmazásokat érdemes használni.
És a legjobb hír, hogy mindezt már egy mobiltelefonnal is megtehetjük. Erre már saját felületet is létrehoztak a Facebook részéről, Mobile Studio néven.
Itt tanulhatunk, fejlődhetünk, új utakat kereshetünk.
Persze az igazán jó kreatív nem feltétlenül telefonnal és öt perc alatt készül.
A jó kreatívra időt és energiát szánnak, hogy az kitermelje magát.
Van mégis néhány irányelv, ami alapján egész hatásos és szép hirdetéseket lehet létrehozni:
Kreáljunk gifeket!
Erre a telefonon lehet használni a GifLab alkalmazását, ahol a kiválasztott képekből készíthetünk egy szép, alap mozgóképet. Mindez azért fontos, mert ezzel a figyelmet lehet elkapni.
Ezért nem is kell túlgondolni, elég, ha csak a szín változik, vagy kiúsztatjuk.
Tény: Semmi sem tudja olyan jól elkapni a figyelmet, mint egy gif! Ez azért fontos, mert a Facebook hirdetések értékének 47%-a az első három másodpercben realizálódik.
Kreáljunk pop-upokat!
Ezek is szintén figyelemfelkeltőek. Erre is van természetesen alkalmazás. Úgy hívják VideoShop. Ezzel egyfajta effektet lehet adni a hirdetéshez, a felugró abalkokba szöveget tehetsz és játszhatsz a különböző hátterekkel.
Mesélj el egy történetet!
A storytelling erejéről már mi is cikkeztünk. Itt is kifejetettük, hogy tulajdonképpen ez a jelene és egyben a jövője a marketingnek. Ha egy reklám, - legyen az Facebookos, vagy nem az - egy komplett sztorit mesél el, sokkal jobban bevonja az azt elkapót. Ehhez érdemes mozgóképeket, sztorikat használni! Az olyan alkalmazások, mint a Snapspeed képes segíteni.
További alkalmazások, amivel sikereket érhetsz el nem csak a girdetés készítés terén:
A fotók javításáhaz
A videók javításához
Kipróbáltad már a hirdetéseket?
Melyik volt a legsikeresebb?
Küldd el nekünk és szívesen bemutatjuk!
blog@42netmedia.com
Forrás: Entrepreneur
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.