Így alkoss lépésről-lépésre egy tökéletes Facebook hirdetést II.

Így alkoss lépésről-lépésre egy tökéletes Facebook hirdetést II.

Múlt héten megtanultuk, hogy hogyan hozzunk létre egy tökéletes Facebook hirdetést. Ma azt gondoljuk tovább, hogy milyen irányelvek alapján lehet ez a leghatásosabb, és ehhez milyen alkalmazásokat érdemes használni.

facebook_hirdetes2.jpg

És a legjobb hír, hogy mindezt már egy mobiltelefonnal is megtehetjük. Erre már saját felületet is létrehoztak a Facebook részéről, Mobile Studio néven.
Itt tanulhatunk, fejlődhetünk, új utakat kereshetünk.

Persze az igazán jó kreatív nem feltétlenül telefonnal és öt perc alatt készül.

A jó kreatívra időt és energiát szánnak, hogy az kitermelje magát.

Van mégis néhány irányelv, ami alapján egész hatásos és szép hirdetéseket lehet létrehozni:

Kreáljunk gifeket!

Erre a telefonon lehet használni a GifLab alkalmazását, ahol a kiválasztott képekből készíthetünk egy szép, alap mozgóképet. Mindez azért fontos, mert ezzel a figyelmet lehet elkapni.
Ezért nem is kell túlgondolni, elég, ha csak a szín változik, vagy kiúsztatjuk.

Tény: Semmi sem tudja olyan jól elkapni a figyelmet, mint egy gif! Ez azért fontos, mert a Facebook hirdetések értékének 47%-a az első három másodpercben realizálódik.

Kreáljunk pop-upokat!

Ezek is szintén figyelemfelkeltőek. Erre is van természetesen alkalmazás. Úgy hívják VideoShop. Ezzel egyfajta effektet lehet adni a hirdetéshez, a felugró abalkokba szöveget tehetsz és játszhatsz a különböző hátterekkel. 

Mesélj el egy történetet!

A storytelling erejéről már mi is cikkeztünk. Itt is kifejetettük, hogy tulajdonképpen ez a jelene és egyben a jövője a marketingnek. Ha egy reklám, - legyen az Facebookos, vagy nem az - egy komplett sztorit mesél el, sokkal jobban bevonja az azt elkapót. Ehhez érdemes mozgóképeket, sztorikat használni! Az olyan alkalmazások, mint a Snapspeed képes segíteni.

További alkalmazások, amivel sikereket érhetsz el nem csak a girdetés készítés terén:

A fotók javításáhaz

A videók javításához

Kipróbáltad már a hirdetéseket?
Melyik volt a legsikeresebb?

Küldd el nekünk és szívesen bemutatjuk!

blog@42netmedia.com

Forrás: Entrepreneur