A leggyakrabban a szabadban használnak fejhallgatót az emberek

A leggyakrabban a szabadban használnak fejhallgatót az emberek

Arról már korábban is írtunk itt a 42NET Blogon, hogy a mai Y generáció tagjai mennyire szeretik a fülhallgatókat. Egy másik felmérés most többek között arra mutat rá, hogy hogyan és mikor használják a fejhallgatót.
Egy júniusi cikkünk még most is aktuális ebben a témakörben

matthieu-a-262686.jpg


A ZAGG-ról talán hallottatok már. Ez az a cég, amely okostelefon és táblagép kiegészítőket gyárt és nem mellékesen készített egy fogyasztói felmérést az amerikai lakosság fej-, illetve fülhallgató használati szokásairól - írja a mediapiac.com

A „Mobile Accessories Customer Survey” című felmérés szerint az amerikai okostelefon-felhasználók nagyobbik része több fejhallgatóval is rendelkezik, és hetente akár összesen hét órán keresztül használja ezeket.
-  Bár az nem derült ki, hogy milyen szisztéma szerint osztják fel a használatukat, de gondolom olyan lehet ez, mint az alsógatya. - 
Egyébként a megkérdezettek leggyakrabban szabadban végzett tevékenységekhez használnak fülhallgatót, mint a gyaloglás, futás, kocogás, de a gyakori az otthon pihenés közben történő felhasználás is, elsősorban abban az esetben, ha nem szeretnék zavarni a környezetüket.

rsz_alphacolor-13-182248.jpg

Sőt, a kutatásból az is kiderül, hogy az amerikai fogyasztók a felhasználás céljának megfelelően választanak különböző típusok között. A sporttevékenységek során használt termékek esetében alapkövetelmény a biztosan rögzíthető, jól illeszkedő kialakítás, illetve a nedvességállóság. A megfelelő fülhallgatópárna mellett a legfontosabb elvárás, hogy a készülék vezeték nélkül csatlakoztatható legyen a lejátszóhoz.

Mit használnak?
A ZAGG felmérése azt mutatja, hogy a piacot elsősorban a hagyományos fülbe helyezhető készülékek tartják uralmuk alatt. A kutatásban résztvevők 54 százaléka rendelkezik ilyen készülékkel. Ugyanakkor nagyon népszerűek a közvetlenül a hallójáratba helyezhető, és a fülkagylót lefedő kialakítások is, amelyeket a válaszadók 42, illetve 24 százaléka használ.

Ha már különleges fejhallgatók:


A felmérésből kiderül, hogy a fülhallgatók a 18-44 éves korosztályban a legnépszerűbbek, illetve, hogy vásárláskor a fogyasztók számára a legfontosabb szempont a kényelem (51%), a kialakítás (49%), és a hangminőség (45%).

Itt ismét azt érdemes rádióként felmérni, hogy ha ilyen sokan hallgatnak fülhallgatón keresztül zenét és/vagy rádiót, akkor szinte kutyakötelességünk a minőségre nagy hangsúlyt fektetni. És, ha ez nem lenne elég, ideje tervezni arra, hogy egy idő után csak fülesekkel hallgatnak majd minket mondjuk munkaidőben...vagy sport közben, vagy....