Nehéz kérdés: Most akkor csökken, vagy nő a long-term rádióhallgatás?
Az egyik legnagyobb titok a rádiózáson belül, hogy mi történik, miután valaki hosszan hallgatta a rádiót. Ezt nem én mondom, hanem Mark Ramsey az egyik legnevesebb rádiós szakember a tengeren túl. Saját részről elmondhatom, hogy mindig is érdekelt, hogy érzelmileg hogyan érhet e bevonódást egy nagyon halkan, szinte a felismerhetetlenség határán halk háttér rádió? Hátha most kiderül.
(Forrás: 8Tracks)
Jó néhány felmérés rámutatott az utóbbi időben, hogy miközben az amerikaiak nagy többsége még mindig hallgatja a rádiót, az ezzel töltött idő mennyisége tovább csökken.
Ez így még ködös, de nézzünk néhány fontos képet a Radio Research Consortium jelentései alapján, amelyeket a hivatalos Nielsen adatokból állítottak össze.
Naplós mérés esetében ezt mutatta:
Mint látszik 2007 óta lassú csökkenésben van a rádió hallgatás. De ez csak a DIARY markets. Mi történik, ha egybedolgozzuk a PPM adataival és a teljes képet nézzük:
Ez egy 2% -os növekedés a rádiót fogyasztók körében.
Miért a különbség?
Ramsey feltette ezt a kérdést a felmérést elkészítő Joanne Church-nek, akinek a csapata összeállította ezeket az adatokat.
A magyarázat mechanikus [nem magatartásforma függő]
Más szóval
ez a növekedés egy illúzió - a mérési módszertan megváltoztatásának oka.
Ez megmagyarázza, hogy miért csökken egy változatlan módszertan (naplós), míg a másik változó (PPM) hirtelen növekedést mutat.
Mi ebben a pláne nekünk?
Láthatjuk, hogy a mérési metódus a "világ szerencsésebbik felének" részén sem fenékig tejfel, de legkevésbé sem pontos. Az biztos, hogy választ nem kapunk az én nagy kérdésemre, de a tendenciát leszűrhetjük:
Tennünk kell valamit, hogy a long-term rádióhallgatás ne csökkenjen tovább.
A hogyan még egy nagy kérdés...
Forrás: Mark Ramsey Media
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.