Néhány tipp arra, hogy tereld a forgalmat a podcastedről

Néhány tipp arra, hogy tereld a forgalmat a podcastedről

Azt tudtad, hogy az első podcastet 2003-ban élesítették? És azt tudtad, hogyan lehet minél több forgalmat terelni a tiédről?

neil-godding-179009.jpg

(Photo by neil godding on Unsplash)

Az Egyesült Államok lakosságának 21%-a hallgatott legalább egy podcastet az elmúlt hónapban - derült ki a BI Intelligence felméréséből.

Ez önmagában is jó hír, de a siker mást is mutat.

Mit jelent ez?

  • Ez azt jelenti, hogy képesek vagyunk arra, hogy megcélozzuk a közönséget olyan tartalmakkal, amelyeket az általuk támasztott feltételek mellett felhasználhat.
  • Ez azt az esélyt jelenti, hogy mélyebb személyes kapcsolatot alakíthatunk ki a közönségünkkel.
  • Ez azt jelenti, hogy egyre nagyobb figyelmet kell fordítani az új platformokra, ahol a potenciális új ügyfelek rejtőzhetnek.

De mégis hogyan tudsz profitálni belőle?

  • Kihasználod a cselekvésre való felhívást

Ezek az üzenetek a legjobb helyen a podcast elején, vagy közepén vannak. Hogy szemléltessük ennek fontosságát, itt egy grafikon arról, hogy a másodpercek pörgésével hogyan alakul a kilépők aránya.

FONTOS!
Olyan üzeneteket érdemes megfogalmazni, amikor call-to-action-re gondolunk, amelyek illeszkednek az adott rész tartalmához.

  • Hívj meg ügyfeleket a műsorodba!

Ha élőben beszélgetsz az ügyfeleiddel a műsorodban, akkor az azt sugallja, hogy elérhető vagy és nyitott.
Miért ne lehetne rádióként egy saját podcast műsorod, ahol a hallgatóid a főszereplők?
Ráadásul fantasztikus lehetőség a kapcsolatépítésre és arra, hogy megtudd miben fejlődhettek még?
A sok jó vélemény egyéb más felületeidre terelheti a többi hallgatót.
Ugyanezt végigjátszhatod a partnereiddel.
Szentelj nekik is egy podcastet!

  • Csinálj egy műsort a hallgatóid, vagy partnereid "fájdalmairól!"

Ha foglalkozol a gondjaikkal, sőt, ha megoldást is kínálsz nekik máris elkötelezettebbek lesznek irántad, pláne, ha az a megoldás esetleg a te, vagy partnereid terméke.

FONTOS!
Az értékesítési üzenetnek finomnak kell lennie!

Mi ebben az egészben a nehézség?

Amikor podcastet hallgatunk, akkor sokszor mást csinálunk közben: vezetünk, házimunkát végzünk, zuhanyzunk, vagy főzünk. Nehéz kattintani közben!
Ebből a szempontból soha ne reméljük csak a podcasttől a megoldást!
Legyen ez egy reminder, egy emlékeztető szerepet betöltő platform, ami viszont sokkal több lehetőséget és teret enged nekünk, de partnereinknek is.

Ha terelünk, akkor így tereljünk! Okosan, érzelmesen!

Te mit gondolsz? Vagy még fontosabb mit tapasztalsz ezzel kapcsolatosan!
Írd meg nekünk!
Köszönjük szépen!

Forrás: Surj Patel