Hírcsokor savanyú nyeléveleves mellé

Hírcsokor savanyú nyeléveleves mellé

Ha azt hinnétek nincs ilyen. És, ha azt hinnétek a rádiózás világában nem történt semmi...részletek a kép után!

savanyu_nyelvleves.JPG

  • Már korábban emlegettük, de végre elkezdődött! A csodálatos Foo Fighters Live Lounge produkciójával elindult a BBC Radio 1 hónapja, amikor 50 éves fennállását ünnepli. Az igazi csemege szeptember 30-án jön, amikor egy három napos, ideiglenes digitális állomás létesül a régi old school nevekkel fémjelezve. Ez lesz a Radio 1 Vintage!
  • Képzelj el egy olyan adást, amit élőben valamint post-hoc is megnézhetsz, és ahol egy DJ két ősrégi lejátszó között egy zöld háttér előtt ugrál - amire mindenféle bizarr repülő nonfiguratív alakzatokat vetít - és így mutat be dark industrial és korei rap dalokat. Van ilyen! Ebben a cikkben elég nagy lélegzetvétellel taglalják egy szöuli közösségi rádió példáját, egészen pontosan azt, hogy egy internetes rádió hogyan képes olyan közönséget építeni maga köré, akiknek kurrens módon képes eladni a saját zenei szcénája legújabb darabjait. 
  • Musonomics által készített tanulmányban arra a kérdésre próbáltak választ adni, hogy "vajon, hány éve van még a földfelszíni sugárzású rádióknak"? 10 év lett az eredmény! A cikkel a héten még szeretnénk foglalkozni.
  • Nem csak itthon probléma, hogy nem írnak a podcast világ eseményeiről, - bár mindenféle vállveregetés nélkül, mi próbáljuk tolni ezt a szekeret is - az Egyesült Államokban, - ahol átlagosan 67 millió podcast hallgató van egy hónapban - is problémát jelent az, hogy nincsenek podcast "könyvtárosok". Ha te az lennél és nem tudunk rólad, akkor jelentkezz, hogy ez megváltozzon!
  • Negyven chicagói adó fogott össze, hogy egy egyperces promóban népszerűsítsék a rádió erejét. Egy sikeres partnert kértek meg, hogy álljon ki a rádió mellett és erre húzták fel a kampányt. Példás!
  • Ebben a diasorban arra mutatnak rá, hogy milyen érvek mentén érdemes gondolkodni a podcastek eladhatóságában. A kedvenc részem, amikor a lehetőségeket sorolják fel, miszerint: a rádiók kiváló bázist jelentenek a gyártás számára, kombinálható a szponzorálással, az adományozással és az események szervezésével, és - a legjobb - hogy a podcast hallgatása megszeretteti a rádiózást a hallgatókkal!