220 millió dolláros bevételt produkálhat a "podcast ipar"
Ha legközelebb bárki viccelődne, vagy fanyalogna azon, hogy podcast indításán gondolkzol, akkor lobogtasd meg neki ezt a kinyomtatott cikket - amit erre a cikkre alapoztunk.
Egy új felmérésre szerint - amelyet az IAB a PricewaterhouseCoopers US-szel együttműködve készített - a "podcast ipar" hirdetési bevételei 85 százalékkal nőttek a múlt évben, és jó úton halad afelé, hogy 2017-ben elérje több mint 220 millió $.
Korábban 2015-ről 2016-ra 73 százalékkal nőttek a hirdetési bevételek.
"Ez az első alkalom, hogy kristályosodni látszik, hogy a podcast fontos és erőteljes marketing platform."
- mondta Chris Kuist kutató.
Például a podcasterek által beolvasott hirdetések jobban teljesítenek, mint a marketingesek által előre elkészített és megszövegezett hirdetések.
Emellett a tanulmány megállapította, hogy a dinamikusan elhelyezett hirdetések - amelyek jellemzően csak bizonyos epizódok eléréséig maradnak epizódokban - is kifejezetten jól teljesítettek. De a közvetlen válaszkampányok - amelyek gyakran tartalmaznak ajánlattételi kódot. amivel a hallgatók beléphetnek a kedvezményre - a legelterjedtebbek. Ilyet egyébként a jövőben akár a digitális rádiózás során is lehet használni.
Érdekes, hogy a vállalatok megpróbálják kitalálni, hogyan kell hatékonyan használni a hirdetéseket a podcasteken belül és kihasználni azt, hogy a részek házigazdájával kialakult kapcsolat a legjobb megoldásnak tűnik a márkázott marketinghez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.