A határszélről: Ránk mondják, közben meg ők vergődnek
Az újságok. Egy friss összesítő szerint jócskán elpics@zza a friss ropogós lapok bevételi adatait a Google és a Facebook kettőse. Hű meg Ha adatok a kép után.
(Forrás: HubPages)
Google: 80,8 milliárd dollár
Facebook: 36,6 milliárd dollár
Újság (ez a reklám- és előfizetési bevételeket jelenti a világ hét nagy országában - USA, Kína, Japán, Németország, Franciaország, Nagy-Britannia és Ausztrália - együttvéve): 65 milliárd dollár
Van erről egy hathatós ábra, ami ugyan csak az amerikai adatokat összegzi, de a tendenciát jól mutatja:
A globális adatok a PwC legújabb világméretű médiapiaci jelentéséből származnak és jól mutatják, hogy micsoda nehézségekbe ütközik a hagyományos média az új hullámmal szemben. Már ha nincs esze, és szembe megy vele.
- Mindezt úgy, hogy sem a Google, sem a Facebook (amivel kapcsolatosan pont ma derült ki, hogy tavaly az emberiség 1600 milliárd órát!!!!44!!4!! facebookozott el összesen) szóval a Facebook egy gramm saját tartalmat nem állít elő, sőt sokszor más tartalomgyártók által összehozott kontentből nyerészkedik. -
Nyilván maga a trend nem túl jó, de azt mondják a bölcs más kárán tanul. Tanuljunk mi is a sajtó hattyútáncából és rádióként próbáljunk meg profitálni a Google és a Facebook felületeiből.
Miért ne fordíthatnánk a javukra az ő bevételeiket?
Forrás: 444.hu
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.