Hogyan készülj a közösségi médiában a karácsonyra?
Lassan azt érzem, hogy már nem is azon verseng a világ körülöttünk, hogy mikor kezd el készülni a karácsonyra, hanem azon, hogy mikor kezdünk először felkészülni a felkészülésre. Ennek első lépését olvasod most, egy olyan "sorozatét", amiben segítünk, hogy kész légy a rádióddal/műsoroddal/podcasteddel, ha jönnek az ünnepek.
(Forrás:Ryan Graybill on Unsplash)
A Social Daily volt olyan szemfüles, hogy a napokban megjelentetett egy cikket, amiben már a karácsony előtti időszakra adnak tippeket, és válaszokat a miértekre.
Két fontos tény az elején:
- Csodás online stratégiákat lehet felépíteni az ünnepekre
- A lázasan készülőknek több mint 50%-a megszólítható a közösségi csatornákon keresztül
Miért van ekkora szerepe a közösségi médiának az ünnepek alatt?
Ha jobban belegondolunk magunk is meg tudjuk ezt válaszolni: az emberek a karácsonyi bevásárlásaikra sokkal nagyobb figyelmet fordítanak, mint az egyszerű, hétköznapi ügyleteikre. Amikor kutakodnak az ajándékok után, sokkal jobban utánanéznek a lehetőségeknek, és több időt töltenek ajándékötletek felkutatásával. És mivel 2017-ben élünk többet szörfölnek olyan platformokon, mint például a Facebook vagy Pinterest, ahol a szóba jöhető lehetőségekről sok infó áll rendelkezésre - írja a Social Daily.
Hogy kapcsolódik ez az egész egy rádióhoz/műsorhoz/podcasthez?
- Teremthetünk műsorunkkal, de posztjainkkal is egy kellemes "hátteret" az ünnepi készülődéshez
- Segíthetjük őket egy-egy tippel-tanáccsal, amelyek IGAZÁN HASZNOSAK
- Ajánlhatunk nekik ötleteket az ajándékokra nézvést
- Futtathatunk SZABÁLYOS nyereményjátékot, ahol az ajándékok egy részét megnyerhetik
Légy egyszerű, és akard őket segíteni!
Annyi impulzus éri őket, hogy ilyenkor a legkisebb emberi reakciónak, nem eladni szándékozó posztnak is nagyon örülni fognak a követőid. Ne szánj többet rá, mint eddig! Ne akarj többet elérni! Csak csináld úgy, mint eddig!
A platformok kiválasztása és a célközönség elérése
Szinte bármelyik csatornát is választod fontos tanács, hogy ne told túl a kommunikációt! Ne terheld túl a napi tartalmaid csak azért, mert már december 2-a van.
Ha óckodsz attól, hogy a saját csatornádon túlságoson bekarácsonyozd a napokat, akkor lépj egy okosat és használd a saját influencereidet a műsorvezetőidet.
Egészen pontosan a közösségi felületeiket...nyilván az ő engedélyükkel.
Viszont a legfontosabb szabály most is ez: elemezz és optimalizálj!
Azért az érdekelne minket, hogy így november 7-én volt, már hogy felvetődött stábon belül, hogy milyen kampányunk lesz ebben az adventban?
Szívesen vesszük, ha megírod!
Forrás. Social Daily
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.