A Media Hungary-ről jelentjük: Élőben told, mert kisodródsz!

A Media Hungary-ről jelentjük: Élőben told, mert kisodródsz!

A 42NET Blog is részt vesz a hazai média szakma éves nagy szentségimádásán a Media Hungary-n. Árgus szemmel figyeljük a rádiózásban is hasznosítható infókat.
Most például a live videók világából jelentjük!
mediahungary.jpg

Ez egyik ilyen előadás Bíró Pál a Google videós tartalmi szekciójának hazai felelősétől hangzott el.
- ő mutatta meg, hogy ugyanannak a médiumnak egy ugyanolyan tartalom általánosítva harmincszor több nézőt hoz a Youtube-on, és hétszer többet a Facebook-on.
Ha nekünk, rádiósoknak szeretnénk lefordítani a mondandóját a következőket emelhetnénk ki:

  • Ha megnézel egy hírt a híradóban - szerk: néz még olyat valaki? - az 1% nézettséget hoz az adott csatornának, ha az összes elérését nézzük! Ha ugyan ennek a csatornának van egy Facebook élő közvetítése, akkor ugyanabban a közegben 30%-os elérést lehet elérni!

  • Mire lehet ekkor gondolnod? Arra, hogy az off-os műsor olyan, mintha egy orsós magnóról zenélnél a Tesla-ban Budapesten.

  • Hogyan lehetnél trendi? Élőzzél! Nyomd meg a piros gombot és toljad ki az éterbe amit mondani szeretnél!
    Igen! Igen! Igen! Élőzz, még akkor is, ha bakizol!
    Sőt! Nézz a kamerába miközben ezt teszed!
    Mondjuk így!

Imádnivaló a csávó!
Te tudsz ilyet?
Kellene!

Harmincszor annyi hallgatód lehetne a saját műsorodban, mint amennyit valaha hittél!