Mi történt az elmúlt héten a közösségi médiában? Itt a Social Media Hírcsokor!

Mi történt az elmúlt héten a közösségi médiában? Itt a Social Media Hírcsokor!

Ismét eltelt egy hét és a közösségi médiában bejelentés követett bejelentést, aminek eredményeképpen néhány felület használata egyszerűbb és kreatívabb lehet, sőt több olyan social media szakportál is összegyűjtött hatásos taktikákat, amelyeket most meg szeretnénk osztani veled, hogy a márkádat jobban képviselhesd a közösségi médiában.
Jó kalandozást!

socialmediahircsokor_5.jpg

  • A Forbes 11 design és fejlesztési standardot gyűjtött egybe figyelve a 2018-as trendekre. Ezek között ott van a gyors betöltés lehetősége, mobilra szabhatóság, az e-mail marketing támogatása és a social media minél innovatívabb beépítése. Viszont elengedhetetlen az oldalak erős védelme. - A teljes lista és bővebb információk olvashatóak a Forbes oldalán
  • A Facebook teszteli a devoting funkciót, azaz egyes posztok leszavazhatóak lesznek a jövőben. Ezeket leginkább kommentekre lehet használni és leginkább publikus üzleti oldalakon. Ha röviden kellene leírni ezt a jelenséget - amelyet jelenleg egy kis csoporton tesztelnek - akkor az elrejtés funkció továbbfejlesztett verziójaként jellemeznénk. Ha a jövőben valami sértő, oda nem illő kommentet kapunk, akkor segíthetünk ezeknek a tartalmaknak a szűrésében egy fokkal közösségi média illemre szabottan, mint ha csak kitörölnénk azokat. - A funkcióról képeket lehet nézni Mashable oldalán található cikkben.
  • A Shareablee szedte össze, hogy mi kell ahhoz, hogy az Instagram profilod sikeres legyen? Röviden: egyfajta közelséget kell teremtened. Mindezt azzal kell kezdened - márkaként is -, hogy eldöntöd magadban milyen stílusban és mit szeretnél/szeretnétek képviselni. Aztán ehhez foggal-körömmel ragaszkodni, miközben napontas képekben gondolkodsz. Az Instagram alapja mindíg is ez volt: 
    "Megmutatni a barátiamnak, hogy mi inspirál/mit láttam/mi tette szebbé a napom!"
    - Ami még végtelenül fontos az adataok elemzése, de további hasznos gondolatot lehet olvasni a Shareablee bejegyzésében

kép

  • Ha már Instgram! Miért ne fodulhatna a helyi rádiód brandje - vagy Te magad! - a helyi ételek, éttermek legjobb krónikásává? - Erről olvashatunk itt egy inspiráló történetet a Teen Vogue oldalán
  • Még egy kis Instagram. 
    Új funkció érkezhet a Stories folyamba: ennek segítségével a nyilvános posztokat bárki hozzáadhatja a saját történetéhez. Sőt, a megszertetett apró történeteket egy kicsit saját képünkre szabhatjuk. Fordítsuk ezt meg: egy érdekes, a márkádról szóló tartalmat milyen könnyen virálissá tehetsz, ha jól építed fel! Az ilyenfajta reposztolásra eddig nem volt lehetőség, de most végre ez is van a legnépszerűbb fotó megosztós alkalmazáson.  - Marketing Morzsák. 
  • Szintén a Marketing Morzsák mutatott meg egy csudajó eszközt. Ezzel a kalkulátorral kiszámolhatod, hogy a Youtube csatornátokon videó mennyi pénzt hoznak a konyhára. - Marketing Morzsák.
  • A Facebook készített egy aloldalt azon felhasználóinak, akik tervezik a Messengert hirdetési célokra is használni. A lap ITT érhető el. 
  • Nem is olyan régen Londonban tartotta következő szeánszát a Facebook és a csoportokra vonatkozólag jelentettek be több újdonságot is. Például új eszközöket, amelyeknek révén könnyebben lehet majd kezelni a csoportunkat, ráadásul identitást is könnyebben adhatunk nekik. - Részletek a Közösségi Kalandozások cikkében.
  • És egy kis érdekesség a végére: Feltámasztották holtaiból a Winampot! 

Olvasnál valamiről, amiről most nem volt szó?
Írd meg nekünk és jövő héten utánanézünk!

blog@42netmedia.com