A Media Hungary-ről jelentjük: Aki nem a te műsorodat hordja a testén, az nem is létezik!

A Media Hungary-ről jelentjük: Aki nem a te műsorodat hordja a testén, az nem is létezik!

Folytatjuk "közvetítésünket" a Media Hungary-ről Siófokról. A 42NET Blog összefoglalója a TV, a közösségi média és a rádió hármashatáráról.
mediahungary.jpg

Kolosi Péter az RTL programigazgatója és vezérigazgató-helyettese, a hazai televíziózás földre szállt isteni tüneménye elmondta:

Nincs itt titok, csak jól kell csinálni!

És végül is igaza van!
Pedig ez az aranymondat, nem csak a televíziózásra lehet igaz. Ugyanígy örök érvényű a rádiózásra, és ezzel együtt az élőben, a közösségi médiában tolt műsorokra.

Egyre jobban látszik, - az előző beszámolónk alapján is -  hogy az idei nagy slágertéma a Media Hungary-n az élőzött közösségi alapú műsorok lesznek.

Elhangzott az is, hogy a NASA is inkább Facebook-on kommunikál!
Miért?
Mert megváltozott a világ! Már nem csak a rádió lehet ott veled mindenhol!
Meccset már nézhetsz a férfi WC mosdójában a telefonodon is.

Kinek kell, hogy pontban a hatos híradóban szerepeljen, ha azonnal körülötte is foroghat a világ!?
Oké! Oké!
Tudjuk ne siessünk ennyire, mert elszédülsz!
Figyelj! Egyszerű ez!
Élőzz és mutasd meg magad! Mutasd meg ki beszél a rádióban! Sorsolj nyertest a kameráid előtt! Add át a 2345 forintos helikoptervásárlási utalványt is úgy, mintha a Golden Globe díjat adnád át! Csillogjanak a szemek és csattanjon a vaku!
Persze lehet ezt máshogyan is, de annak semmi értelme!
Mindezt jól csinálod, ha 
  • van Youtube-on is csatornád - ez kell, enélkül nem megy!!!
  • minden napra jutnak Facebook közvetítések - kb. háromszor annyi nézőt érsz el, de azt azonnal
  • és alakul az insta profilod...
Ezek után csak azt kell elérned, hogy nálad akarjanak ezt-azt bejelenti!
Vagy mindent!

Látjuk magunk előtt, ahogyan fancsali képet vágsz és beközlöd: Hülye vagy! Mit jelentsek be? Állítsam ki Fricit a péket, hogy ma szívét-lelkét beleadta a kakaós csigába, ami 19 forint akár 1998-ban?
Igen! A válaszunk igen!

Légy egyedi!

Csináld azt, amit más nem! Légy katasztrofálisan rossz -virágzik a katasztrófa turizmus-vagy légy a legszebb!
Csak melldöngetés ne legyen. Igazából senkit nem érdekel csak az, hogy megmutasd nincs nálad fancybb!
Egy fontos! Érd el, hogy azt gondolják:

Aki nem a te műsorodat hordja a testén, az nem is létezik!

Kolosi Péterrel a Media Hungary Facebok oldalán is készült egy "beszélgetés":