Jövőre már több időt töltünk online, mint a tévék előtt

Jövőre már több időt töltünk online, mint a tévék előtt

Hét nap után ismét beizzik a social media kemence és máris érkeznek a friss, ropogós hírek a szektorból. A cél az, hogy jól értesült légy a rádiód és a saját márkád egyik legfontosabb felületének változásaival.

socialmediahircsokor2.png

  • A Social Media Today arról értekezik ebben a cikkében -angolul-, hogy érdemes eltolni a Facebook kommunikációnkat  a "mindig itt vagyunk" irányból. A cél az, hogy a hallgatóink valós igényeihez alkalmazkodjunk és inkább az értékeinket emeljük ki, mint a szinte teljesíthetetlen "állandó jelenlétet". Ez azzal is jár, hogy a Facebook kommunikációban a kevesebb most már több.
  • A Youtube próbálkozik: több újítás mellett hamarosan nagyobb tartalomgyártóknak is érkezhet a sponsorship funkció, amelyben "a nézők állandó támogatói lehetnek a csatornának, aminek keretében egy havi fix összeggel járulhatnak hozzá a videós munkásságához" - írja a youtube.blog.hu. Egyébként közben kiderült, hogy a világon kb. 1,8 milliárd bejelentkezett felhasználója van a platformnak.
  • Most, hogy mindenki szusszant egyet a GDPR rollerének csapágyasra hajtása után itt a következő löket: A Facebook-oldalak adminisztrátorai a Facebookkal egyetemeben felelősek az oldalt látogató személyek adatainak kezeléséért – ezt a marketingmorzsák.hu írja a KPMG közleménye alapján. Szóval amit eddig gondoltunk, az nem igaz! Facebookon belül is felelünk a látogatók adataiért.
  • 2019-ben nagy változás jön - legalábbis a Zenith előrejelzése szerint.Jövőre lesz az első olyan év, amikor az emberek több időt töltenek majd online, mint a tévék előtt. Egy átlagos felhasználónál az online időt 170,6 percre jelzik előre, míg a tévézésre szánt időt 170,3-ra. A cég egy másik becslése szerint a mobilok lesznek felelősek a médiafogyasztás több mint negyedéért - Marketing Morzsák.
  • A Social Media Today elkészítette a jelenleg regnáló adatokkal megtűzdelt képméret inforgarfikonját: