Már ne kezdj bele új média brand építésébe a Facebookon

Már ne kezdj bele új média brand építésébe a Facebookon

Hét nap után ismét ideje betekintenünk a közösségi média csatornádat övező világba, mert közben a fejlődés vonat csak robog és száguld.
Nem lenne jó lemaradnod róla!

socialmediahircsokor2.png

  • Egy felmérés megmutatta, hogy az interneten elkészült tartalmakat átlagosan mindössze négyszer osztanak meg. Az nem sok. 2015-ben ez a szám még nyolc volt. A Forbes szerint jó megoldás, ha nem csak egyszer osztjuk meg a fontosabb híreinket, bejegyzéseinket, vidóinkat, hanem két nappal, négy nappal, hat nappal, nyolc nappal, tiennégy nappal és harminc nappal a publikáció után is. Másik tippük, ha bevonjuk az osztogatásba a munkatársainkat is, valamint aktivizáljuk az e-mail listánkat is az ügyben. Persze GDPR kompatibilisen
  • Újdonságokat jelentett be az Instagram, így hamarosan AR filtereket - kiterjesztett valóság alapú filterekkel - is használhatsz a branded kommunikációjában, valamint videóchatelhetsz ismerőseiddel. 
  • Habár minden Instagram profil más és más, de szakemberek szerint a legkézenfekvőbb posztolási időpont valamikor az ebédidő környékén és este 7 és 9 között mutatkozik. Egy ilyen "mikor posztoljunk" inforgarfikát készített a Social Media Today is:
  • A Youtube fejlesztett egyet. Mostantól a videók alatt felcsendülő zenéket a rendszer kigyűjti nekünk a Show More feliratra kattintva...még a szövegírót is megmutatja, ha van neki ugye. Jelenleg 500 millió videónál elérhető az adatsor, és ez csak nőni fog.
  • Egy kicsit a Facebookról: egy szakértői konferencián arra jutottak a résztvevő médiavállalati képviselők, hogy a Facebook új algoritmusának köszönhetően, ha most kezd valaki egy új média brand elindításába a platformon, akkor szinte a lehetetlen kategóriával nézzen szembe. Sőt, van olyan jól menő amerikai médiavállalat, amelynek az elérése az előző évhez képest 18-20%-kal esett vissza. 

Socail media hírek jövő héten ugyanekkor, ugyanitt!
Nézz be akkor is!
Köszi!