2018. máj 15.

7 módszer az Instagram Stories használatához, hogy felturbózd az elérésed

írta: akosmikos
7 módszer az Instagram Stories használatához, hogy felturbózd az elérésed

Egyre több rádiós brand, és úgy általában márka kezdi energiáit csoportosítani az Instagram felé. Itt pedig a siker egyik legjobb eszköze, ha csúcsra pörgetjük a Stories funkciót.
Ebben szeretnénk segíteni Neked!

instastoriesheader.jpg

(Forrás: Phil Desforges on Unsplash)

Először adjunk keretet ennek:

  1. A TechCrunch felmérése szerint napi 300 millió felhasználója van a Stories-nak. 
  2. A következetes Stories posztolás komoly hatással lehet arra, hogy a klasszikus bejegyzéseid is biztosan és egyre magasabb értékelt módon jelenjenek meg a követőid folyamában.

Ez így önmagában is elegendő lenne, de az utóbbit fontos annyival kiegészíteni, hogy az Instagram algoritmusa - amely "intézi" a bejegyzések kiosztását és megjelenítését - figyelembe veszi az Instagram Stories-ban kapott összes interakciót, ami azt jelenti, hogy minél több felhasználó lép kapcsolatba ezekkel a kis történetekkel, annál valószínűbb, hogy a bejegyzésed a feedben megjelenik.

Nézzünk hét módszert a Stories-on belül, amellyel felturbózhatod a megjelenésed:

1. Használd az összes Stories megoldást!

Annál jobban teljesítenek elérésben a tartalmaid, minél több időt töltenek a követők annak megnézésével. Tehát, ha sikerül megállítanod a folyamatos továbbugrálását, akkor nyert ügyed van. Ezt a legkönnyebben a beépített funkciókkal érheted el, amit a jobb felső sarokban a matricák ikonra nyomva hozhatsz elő. Létezik már a Type megoldás is, amellyel kvázi írhatsz is nekik, aztán ezzel és más funkcióval is elérhetsz mást is.
Például...

2. Bátorítsd a közönséged interakcióra!

Érd el, hogy írjanak neked direkt üzenetet, vagy használd a szavazás funciót! A nem olyan régen bejelentett Emoji Slider is ezt segíti elő.

3. Törekedj az egységes esztétikára!

A feedben kigondolt és megvalósított egységes kinézetet érdemes továbbvinni a Stories funkcióba is. Törekedj  arra, hogy ugyanaz a látvány-, és/vagy színvilág jelenjen meg a kis buborékjaidban is, ezzel sokkal egységesebb és profibb képet tudsz magadról festeni, nem beszélve arról, hogy az elérésed is hatásosabb lehet. 

4. Adj linket az Instagram Történeteidhez!

Ha 10.000 követőnél többel rendelkezel akkor hozzá tudsz adni linkeket a történeteidhez, ez pedig nagyon sokat jelent. Direkt módon tudsz forgalmat terelni akár ügyfelekre, akár a saját weboldaladra. Erre korábban csak a bio-ban elhelyezett linkkel volt lehetőséged. 

5. Adjon hozzá hashtagokat és hely stickereket az Instagram Történetekhez!

Ezzel lehetőségünk nyílik arra, hogy új felfedezetlen lehetőségek teljes körét érjük el, mivel az Instagram a közelmúltben kiterjesztette a keresési funciókat a történetekre is, így, amikor egy felhasználó rákeres egy hashtagre, akkor könnyen találkozhat a te tartalmaddal is. 

6. Kezdj el Instagram Stoires hirdetéseket csinálni!

A nemrégiben bemutatott Instagram Stories hirdetések a rendszeresen közzétett Történetek között jelennek meg a feed tetején. Ahogy egyre több felhasználó tölti az idejét a Stories-on keresztül, a Instagram Stories hirdetések segíthetnek az új közönségek láthatóságának növelésében. Instagram Stories hirdetés létrehozásakor lehetőség nyílik fotó, vagy videó megosztására. Bármelyiket választod, győződj meg róla, hogy igazán megkapó módon kezdődik-e, hogy megállíthassa azokat a felhasználókat, akik "gyors ütemben" tapogatják a történeteket.

7. Kövesd nyomon a sikeredet az analitikai eszközökkel!

Ha korábban átváltottál business profilra, akkor megnézheted az Instagram Stories elemzéseidet. Ez rendkívül hasznos!
Ebből megérthetjük, hogy mi működik a közönségünknél és mi nem. 

Mindezek használata azért lehet érdekes, mert így egy minimális energiabefektetéssel elérheted a közönséged és az azon túli lehetséges követők nagy táborát. Egy lépéssel a piac előtt járva pedig új lehetőségek nyílnak meg számodra is!

Tedd meg, vagy megteszi más!

Cikkünk a bloggingwizard bejegyzése alapján készült. 

Szólj hozzá

közösségi média social media Instagram social kedd