Nem számít a követőszám az influencereknél

Nem számít a követőszám az influencereknél

Kedden eljön a pillanat, amikor a növekedésetek segítségére ismét összegyűjtjük a legfontosabb cikkeket, történéseket, elemzéseket. Olvass bele és fejleszd magad és a rádiód felületeit!

socialmediahircsokor2.png

Kezdjük az elején néhány influencer témával. Olyan véleményvezérekével, amilyen Te is vagy rádiósként, ha egy kicsit is gondozod a felületeidet:

  • A Launchmetrics készített egy tanulmányt, amelyből kiderül, hogy nem azért lesz egy közösségi médiában futatott kampány sikeres, mert hatalmas követő számmal rendelkezik az influencer. A micro-influenszerek - 2.000 - 20.000 követő - olykor sokkal hatékonyabbnak bizonyulhatnak. Hasonló a helyzet, mint korábban a kereskedelmi csatornák és a kis kábeltévés mixek között - írja a Marketing Morzsák.
  • Ha még csak a kezdőpontnál vagy a véleményvezérséget jelentő influencer marketingnél, akkor olvasd el a Márkamonitor első számában megjelent összefoglalót a szegmens jelenlegi helyzetéről, főbb kérdéseiről!

Most térjünk át egy kicsit a Facebook háza tájára:

  • Új értékesíthetőségi lehetőségeket vezettek be a Facebook Watch-nál. A pre-roll hirdetéseken túl trailereket készíthetünk a hírfolyamunkba,vagy akár kvázi reklámszünetekkel szakíthatjuk meg műsorunkat. A Watch idehaza még nem érhető el, de bevezetése folyamatos, és ha eljön, akkor az, amit eddig LIVE kapcsán gondoltunk, vagy Youtube révén építgettünk más megvilágításba kerül. - Social Media Today.
  • Közben új videóformátumot is tesztel a Facebook. A Facebook Premiere névre hallgató újítás tulajdonképpen az előre felvett és megvágott tartalmak LIVE műsorként történő "bejátszását" jelenti. Ennek az elköteleződés fokozódása a célja, nekünk pedig jó, mert biztosabban engedhetünk tartalmat a közösségi térbe, miközben egy LIVE videóval hatszor nagyobb teljesítményt érhetünk el, mint egy átlagos videóval. - Marketing Morzsák.
  • Az Entrepreneur Magazin elkészített egy három részes listát arról, hogy mire érdemes vigyázni, ha üzleti célokra is szeretnénk használni a Facebookot. Röviden:
    1. Ha ismeretlenül robbanunk be egy másik vállalkozás életébe, akkor ne kérjünk egyből visszahívást!
    2. Ne kérjünk tanácsot, szívességet az első öt percben! Inkább gondolkodjunk azon, hogy mi mit adhatunk!
    3. Ne használjuk a Messengert túl gyakran üzleti célokra!
  • A Bloomberg jelentése szerint a Cambridge Analytica miatti botrányt követően elnapolják a Facebook saját okoshangszóróinak a piacra dobását.

A végére pedig egy-két szelet a business-ből/-ről:

  • Az Entrepreneur egy szerzője két lépésben meghatározta, hogy hogyan lehet felrobbantani a social media-t a jelenléteddel. Legyen személyes és hasznos tartalmad, és mindennek legyen egy stratégiája! 
  • A Forbes egy cikkében azt elemezgeti, hogy vajon miért kezd egyre több vállalkozó a napi életét bemutató videósorozatba. A válasz egyszerűe is lehet: nagyobb elköteleződést ad a személyes márkája iránt, ha jól csinálják hitelességet teremt és saját médiát tud dagasztani maga köré.

Érdekel más is, vagy pont nem érdekel valami!
Szólj bátran nekünk és teszünk érte, vagy ellene!

Köszönjük!