Elkészült egy friss és széleskörű felmérés a podcastekről

Elkészült egy friss és széleskörű felmérés a podcastekről

Az Edison Research kiadta a Podcast Consumer Research 2018-at, a világ legtöbbet idézett kutatását az iparágról. Nézzünk bele, hogy áll ebben a szent pillanatban a szegmens!

podcast_felmeres.jpg

A jelentés éves rendszerességgel készül el összegezve 

  • az Infinite Dial 2018
  • a The Smart Audio Report  - készíti az NPR and Edison, és
  • a Share of Ear®

adatait az Egyesült Államokban.

A végeredmény nem csak a podcast éra elmúlt egy évtizedének emelkedését szemlézi az USA-ban, hanem olyan eddig nem vizsgált és közölt adatokat, mint:

  • Demográfia
  • Podcast fogyasztás
  • Eszközhasználat
  • A közösségi média használata
  • Okos hangszórók és a podcastek
  • A frissített Share of Ear® adatok

Csak kiragadva néhány érdekességet a következő látszik:

  • Növekszik a podcast ipar: a havi hallgatók száma 24%-ról 26% -ra nőtt a 12 évnél idősebbek körében az előző évhez képest.
  • Az emberek átlagosan 4 órát töltenek audió hallgatással egy nap. Ennek fele az AM/FM rádió, 16%-a a streaming és 4%-a a podcast.
  • A podcast hallgatók nagyobb valószínűséggel rendelkeznek okos hangszóróval.
  • Ha az audió hallgatást nézzük, akkor AM/FM vevőkön fogyaszt a többség ilyen jellegű tartalmat, amíg a podcastet főleg mobiltelefonokon és 20-20% mértékben asztali számítógépeken, és erre alkalmas AM/FM vevővök hallgatnak.
  • A járművekben történő hallgatás egyre növekszik.
  • Akik bevallottan podcastet is hallgatnak a következőkre használják a mobiltelefonjaikat:
  • 2014 első negyedéve és 2018 első negyedéve között megduplázódott a podcastet hallgatók száma
  • 2018-ra az Amazon Echo-t és Google Home-ot, azaz okoshangszórókat birtokló lakosok a teljes népesség 18%-át tették ki. A podcastet rendszerint fogyasztók körében ez az arány 30%.

A teljes diasort érdekes adatokkal teletömve itt végig lehet léptetni:

 

Forrás: RAIN