A közösségi média használók jobban szeretik a szórakoztató reklámokat

A közösségi média használók jobban szeretik a szórakoztató reklámokat

Egy hét eltelt és nagyon alá kellett merülni a közösségi média tengerében. Jönnek az újdonságok!

socialmediahircsokor2.png

Először is egy hír helyett egy gondolat:
Mostanában egyre nehezebb tényleges fejlesztést találni a közösségi médiaával foglalkozó szakportálokon. A Facebook adatszivárgási botránya, - amely jelen állás szerint 2 milliárd felhasználót érintett - jóformán elsöpör minden újítást, fejlesztést. Érdekes, hogy habár nagy a baj, a megszűnésről még csak pletykkák sem reppentek fel. Legvadabb, találgatós, konteo szinteken sem.ű
És most a hírek...

  • Az Instagram hallgat a felhasználóira, ezért, ha nem is teljesen, de visszaállítja a kronológikus megjelenést. Ez pontosan azt jelenti, hogy a feed tetején, az elsső néhány helyen olyan posztok lesznek, amelyeket, ezekben a percekben raktak ki, míg alatta akár napokkal ezelőtti bejegyzések is feltűnhetnek - írja az Entrepreneur.
  • Egy új felmérés megmutatja, hogy a közösségi média használól sokkal jobban reagálnak az olyan hirdetésekre, amelyek szórakoztatják őket, mint a tényleges ajánlatot tartalmazó reklámokra - derítette ki a Sprout Social.
  • Egyszer kellene készíteni egy felmérést a hazai rádiók között, hogy ki végez és milyen mértékben email marketing tevékenységet? A szakemberek szerint igenis van jelentősége, sőt a Social Media Today összeszedett 11 tippet arra nézvést, hogy hogyan lehet ezt jól csinálni. Ilyen például az az alaptény, hogy az email neve és téma része mérhetetlenül fontos, vagy az a kevésbé ismert tény, hogy ennek segítségével szegmentálhatunk a személyre szabottabb tapasztalatokért.
  • Három újítást tesztel a Facebook, hogy felvirágoztassa az egyébként kicsit szenvedő Facebook Story funkcióját. Az Instagram napi 300 millió Stories felhasználójához képest az anyacég soha nem tudta elérni az áttörést ezzel a kontent formátummal. Most kicsit kicsinosítják az egész kinézetét, a Stories lesz az alapértelmezett beállítás a tartalmaink megosztásánál, ha Facebook-kamerát használunk és könnyebben, kevesebb lépésből férhetünk hozzá a fényképeinkhez, ha telefonról töltünk fel valamit. Köztünk szólva nem dobtam hátast és ettől nem fogom hamarabb ajánlani, hogy használjatok Facebook Storiest az Instagram hasonló megoldása helyett és mellett. A másik viszont szinte kötelező... - Marketing Morzsák.
  • Új funkció érkezett a Facebook oldalakra is. A saját történetünket mesélhetjük el egy kiemelt jegyzet segítségével. Itt hosszabban mondhatjuk el, hogy kik vagyunk, honnan jöttünk, mit szeretnénk? Nem nagy újdonság, de egy kis plusz, amivel egyedi megjelenést adhatunk az oldalunknak - Közösségi Kalandozások.
  • Végül: Kicsit csavartak a számításán annak, hogy mennyi embert érünk el a Facebook segítségével. Most "valósabb" adatokat kapunk. Erről is a Közösségi Kalandozások ír kiemelve, hogy akár 40%-kal nagyobb elérést tudunk magunknak és oldlaunknak összehozni, ha a Live formátumot használjuk és már előre elkezdjük beharangozni a közvetítést.

Olvasnál másról is?
Írd meg nekünk!

blog@42netmedia.com