Az audió piacra hajt a Facebook

Az audió piacra hajt a Facebook

Úgyis fogalmazhatunk, hogy "áthangolt" audió portfólióbővülés zajlik a közöségi médiában.
Nézzük meg együtt a hét legfontosabb social media változásait!

socialmediahircsokor_8.jpg

  • Miután gallyra vágta hat ország média piacának social media elérését a Facebook visszavonja az Explore Feed funkciót, ami tulajdonképpen egy duplázott news feed volt: egy a családnak és barátoknak, egy a cégeknek. Ezt a funkciót Szlovákiában és Szerbiában is tesztelték, és belső iparági információk szerint jelentős mértékben - kb.70-80%-ban - esett vissza az elérése egy-egy oldalnak - írja a Facebook a saját, sajtónak szánt felületén.
  • Ide kapcsolódik, hogy a LittleThings nevű média cég lehúzta a rolót, miután az év elején bejelentett nagy algoritmus változás úgy betett az elérésének, hogy 75%-kal esett vissza az organikus elérése. Ez is jelzi, hogy botorság csak a Facebookra építeni, ha közösségi média jelenlétet alakítunk ki magunknak. Viszont KELL, mert kihagyni nem lehet, hiszen még így is rendkívül sok embert érhetünk el vele, olcsó pénzből. A LittleThings szomorú sztoriját a Mashable-n lehet olvasni.
  • Közben három országban is elkezdték tesztelni a Messenger broadcast szolgáltatását. Ez azt jelenti, hogy előre meghatározott időben tudunk kiküldeni rögzített videó üzeneteket, addig, amíg kezdeményeznek, vagy folytatnak beszélgetést a cégünkkel. Olyasmi lesz, mint egy chatbot, de mégsem ugyanaz, mert szinte videóüzenet rendszerben valósul meg. - Bővebben a wersm.com-on lehet olvasni róla. 
  • Aztán nem mellékesen az Instagramunk hamarosan telefonná változhat. Állítólag jön a hang-, és videohívás lehetőség. Ezzel erősen elkezdik pozicionálni magukat egy chat alkalmazás felé - írja a DigitalTrends.
  • Aztán, ha ez még nem elég, akkor a Facebook ún. hangüzenet megosztásának lehetőségét kezdte el tesztelni. A voice clipekben rövid "hangjegyzeteket" oszthatsz majd meg ismerősiddel, barátaiddal vagy közösségeddel. A funkció az előzetes tervek szerint az állapotfrissítések között kapna helyet. Szakértők szerint nagy sikere nem lesz az újításnak, de az biztos, hogy mindez erős kacsingatás a podcast éra felé - írja a Marketing Morzsák.   
  • Számomra a hét infója volt, hogy a Pinterest kb. 1 millió hazai felhasználóval bír, így ideje ezzel a platformmal is komolyabban foglalkozni. Erre jó lehetőség a most induló business webinaruk. Csatlakozni ITT lehet hozzá!
  • A Youtube a Stories appjában teszteli annak lehetőségét, hogy egy mesterséges intelligencia segítségével egy homogén hátteret rak a beszélő mögé, úgy, hogy nem használunk zöld hátteret. Nagyon hasznos megoldás lehet, hogy a figyelem tényleg a mondandóra terelődjön - írja a DigitalTrends.
  • Biztos Te is találkoztál vele: a Facebook 40 országra terjesztette ki álláskeresős alkalmazását. Erről bővebben a Forbes írt. 

Miről olvasnál még szívesen heti hírcsokrunkban?
Írd meg nekünk!

blog@42netmedia.com