9 tipp, ami segít, hogy még professzionálisabb legyen a podcasted

9 tipp, ami segít, hogy még professzionálisabb legyen a podcasted

A mai írásunkban abban segítünk, hogy ha van egy jó szériád, vagy még csak ötleted, hogyan tarthatod azt a profi érában és építhetsz fel egy jó személyes márkát belőle.

never_fade.jpg

1. Legyen egy jó profilképed

Habár még hangokról beszélünk és azok hatásos összegzéséről, elengedhetetlen, hogy egy jó, vagy szinte tökéletes profilképet készítsünk, vagy készíttessünk magunkról. Egy megnyerő mosoly, egy őszinte pillantás nagyobb bizalmat adhat irányodba.
Minden ezzel kezdődik!

2. Légy felfedezhető!

Előbb-utóbb biztos rád fognak keresni a karriered során. Jó tanács, hogy ahol lehet és érdemes használd a saját neved a megjelenéseid során és tartsd frissen a social media felületeidet. Próbálj meg minél több helyen megjelenni, ha ezek nagyobb elérést biztosító oldalak, akkor meg pláne.

3. Legyen egy célod!

A legjobban az viszi előre a profizmus felé bármely produktomodat, ha szerelmes vagy az adott témába. Ha eleve csak a bevételekre koncentrálsz, vagy már a siker lebeg a szemed előtt, akkor nem emelkedhetsz felül a biztonsági játékon.

4. Tanulj meg hallgatni és gyakorolj empátiát!

Nem csak akkor, ha interjú alapú podcastet üzemeltetsz, hanem akkor is, ha csak tanulni szeretnél tudnod kell, hogy mikor érdemes és kell hallgatni. A hallgatásból néha erősebb mondatok kerekednek, mintha sok beszédből kellene kigyomlálnod azt.

5. Gyakorold az írást!

Mielőtt beszélni kezdenénk jó, ha van egy sorvezetőnk, amihez lehet alkalmazkodnunk. Egy ilyen előre lejegyzett összegző olyan gondolatokat csalhat ki elmédből, amelyről nem is tudtál.

6. Szabd újra a digitális jelenléted!

A már emlegetett közösségi csatornák up to date állapotban tartása elengedhetetlen a mai ügymenetben. Ne hagyd, hogy ha csak kevés felületen is, de lemaradott legyél!

7. Elemezd a versenytársaid!

Adj időt magadnak, hogy megértsd, hogy más emberek mit csinálnak a te részterületeden és mitől ilyen sikeresek.

8. Készítsd el a személyes "márkejelzésed"!

Nem csak egy logóról van szó, hanem arról is, hogy meghatározod, hogy ki lesz a közönséged, mi a missziód, az értéked és még azt is, hogy milyen kulcsszavakat fogsz használni. A lehető legrészletesebben kell felépítened a jelenléted!

9. Ápold és terjeszd ki a tapasztalataidat!

Tanulni folyton kell, a megszerzett tudást átadásával pedig te magad is mélyítheted a tudásodat. Arról nem beszélve, hogy ezzel a te személyes márkád növekszik. 

A lista elkészítéséhez alapot adott Mel Carson könyve