Imádnak az emberek rádiós híreket hallgatni

Imádnak az emberek rádiós híreket hallgatni

Kiderült, hogy az Egyesült Államokban a legnépszerűbb rádiós formátumok egyike a news/talk rádió. Erre most meg megírják, hogy az emberek szeretnek rádióból értesülni a friss hírekről!
Gyere rajongj Te is a hírekért!

radioshirek.jpg

Mindig is csodáltam azokat a kollégákat, akik elkötelezettek a hírek iránt.
Egyszerűen úgy szerelmesek ebbe a külön kis világba a rádiózáson belül, hogy a profizmusuk és átszellemültségük egy-egy "breaking news" előtt képes teljes idegszálas rákoncentrálást eredményezni. Csodálatos!

Ők érzik és tudják:

ahhoz, hogy nagy legyen a rádió elérése kell bele

  • Közösség
  • Személyiségek
  • Zene
  • Hírek

Egyébként a hírek azért különösen meglepő tényező, mert azt gondolnánk, hogy az internet, de főleg a közösségi média előretörésével az a fajta azonnaliság, amit korábban a rádiós hírek jelentettek eltűnt.
Pedig NEM!

Talán nem meglepő, hogy azok a felnőttek, akik úgy vélik, hogy a rádió jó forrás a tanuláshoz és az információszolgáltatáshoz 83%-a rádióhallgató. 
Viszont az már igen, ha tudjuk, hogy azok a felnőttek, akik szerint a rádió a legmegbízhatóbb, 30%-a 18-34 év közötti, 56%-a 18-49 év közötti, és 54%-a 25-54 év közötti

- derült ki a GfK MRI alapján adatai alapján.

2016-ban a 18+-os felnőtteknél 18%-kal nőtt a rádiós fogyasztás az előző évhez képest. Ez összesen 73,5 milliárd percet jelent - mutatta meg a Nielsen teljes közönségjelentése.

Talán még beszédesebb, hogy 

...ennek a rengeteg percnek a 13%-át a rádiós hírfogyasztás tette ki.



További lenyűgöző adatok 2016 egy átlagos hetére levetítve:

  •  A 18+-os felnőttek közel 5 és fél órát töltöttek rádiós hírek hallgatásával
  • A 18 és 34 év közöttiek közel három órát töltöttek ezzel - többet, mint TV hírekkel, PC-ről, vagy smartphone-ról származó hírekkel!
  • Az 50+-osok közle 6 és háromnegyed órát töltöttek rádióval, és csak második a nemzeti kábelcsatorna

Szóval nagyon rossz alap az, ha megtűrtté, szükségszerűvé vállik a hír egy rádióban.
Áldozz rá - figyelmet, kreativitást, ne adj'Isten pénzt - és meghozza a gyümölcsét!

Te mit gondolsz erről?
Írd meg nekünk bátran!

blog@42netmedia.com