Streamingbe kezd a Pandora és jöhetnek az összetett sztorik az Instagramba

Streamingbe kezd a Pandora és jöhetnek az összetett sztorik az Instagramba

Egy hét elteltével is összegyűjtjük a legfontosabb közösségi médiás történéseket, hogy képbe legyél a változtatásokkal és lehetőségekkel. Fusd át röviden a hírcsokrunkat, és élvezd a tudás hatalmát.

socialmediahircsokor_4.jpg

  • Kezdjünk egy kis streaminggel: a Pandora, mint az on-demand rádiózás alapja nagyon rossz 2017 után, Pandora Premium néven audió streaming szolgáltatást indít, méghozzá ingyen. Mivel semmi sincs ingyen, ezért a feltétel valójában az, hogy a "betárazott rádió" mellett egy videó megnézése után tudunk csatlakozni a zenei tárhoz. Aki szeret fizetni, annak 10 dolláros havidíjjal is elérhető. 
    Ez valójában úgy működik, hogy ha kilépünk a rádió jellegből, vagyis mondjuk rákeresünk egy adott dalra, akkor kell megnéznünk egy harminc másodperces videót. 15 másodperc után ugorható a téma. Részletek a Muzzak Blog bejegyzésében.
  • Nyilvánosságra hozták a Facebook aktuális tőzsdei számait. A számunkra unalmasnak tűnő pénzügyi adatokon túl több részletet is felvillantottak a különböző platformokról. Rögtön az elején: először a Facebook történetében az Amerikai Egyesült Államokban csökkent az aktív felhasználók száma! A fő kérdés természetesen az algoritmus körüli változás volt. Az új jelszó, amit számodra is fontos észben tartani, még akkor is, ha csak a műsorodhoz raksz ki egy posztot: értelmes párbeszéd és aktív időtöltés, ami hozzájárul, hogy a felhasználók jól érezzék magukat.
    Aztán: A mobilos, elsőkézből készült videókat szeretik az emberek, sőt a hirdetők is, nagyrészüket hanggal együtt nézik. Nagy potenciált látnak a Sztorik funkcióban is:hamarosan átjárhatóság lesz a Facebook, a Messenger és az Instagram buborékjai között. Sőt, saját kommunikációjuk szerint is elindulnak a sztorik irányába, azaz sokkal hangsúlyosabb lesz majd ezzel foglalkozni. További érdekességek a Közösségi Kalandozások bejegyzésében.

  • Az Instagram hamarosan megoldást nyújt a posztok időzíthetőségére az üzleti felhasználóinak. Bár, érdekes, hogy erről harsogott egy hétig a szaksajtó, de igazából kiderült, hogy félutas a megoldás, mert olyan partnereken keresztül lehet elérni a funkciót, mint a Hootsuite, a Sprout Social, vagy a SocialFlow.  A tervek szerint jövő év elejétől az összes felhasználó számára elérhető lesz a "szolgáltatás". - TechCrunch.
  • A Netflix-szel és a Paramounttal elkezdték tesztelni az Instagram Carousel funkcióját, ami tulajdonképpen az ugyanazon sztorin belül háromnál több fotót, vagy videót tartalmazó rövid filmecske. Egyébként képeknél ugye most 5 másodperc, míg videóknál 15 másodperc a határ. - Marketing Morzsák
  • Ha azt hinnéd telítődtél alkalmazásokkal és platformokkal. A Musical.ly alkalmazásban rejlő lehetőségeket sok influencer megtalálta már. Az egyik legmenőbb kb. 25 és 250 millió forintnyi összeget keres belőle évente. 
  • Ebben a hosszabb írásban azt elemezgetik, hogy hogyan lehet egy hatásos Instagram jelenlétet kiépíteni. Röviden: Előbb épül a stratégia, aztán hozzá a kreatív, majd a végén jön a szerzőtársak és a közönség aktivizálása. Ettől persze jóval összetettebb, de érdemes belemélyülni, ha szeretnénk sikereket a platformon. - Forbes
  • Ebben a hosszas, de érdekes írásban arrról értekeznek, hogy milyen hatással lehetnek az unboxing - kicsomagolós - videók a gyermekekre, a felnőttekre és magára az üzletre. - marketingszöveg.com
  • Streaminggel kezdtünk, streaminggel zárunk! Önálló streaming szolgáltatást indíthat a Youtube, még az idén. Alapvetően audió streaming szolgáltatásról beszélünk és már lehet, hogy márciusban elindul. Valószínűleg Youtube Remix néven kell majd keresni. - Muzzak Blog