Újítások az Instagramon és a Facebook változások hatásai

Újítások az Instagramon és a Facebook változások hatásai

Ezen a héten is kibányásztuk az internetek legfontosabb közösségi médiás újdonságait, történéseit, szakcikkeit, hogy ebben a rohanóan változó és változóan rohanó világban eligazodhass.
Jó böngészést!

socialmediahircsokor_2.jpg

Mielőtt belekezdenénk a Facebook körbe nézzünk szét más platformonon is:

  • Youtube: A Social Media Today tippeket adott arra, hogy mivel turbózzuk fel a Youtube-os megjelenésünket. Az ajánlatok között szerepel, hogy használjuk a videónk tagjeinél és címénél a megfelelő kulcsszavakat, vegyük igénybe a DrumUp szolgáltatásait, ami segít a produktumot hamar elterjeszteni a különböző social netwörkökön valamint dobjuk fel a bélyegképünket a Canva segédletével. További ajánlatok az odlalon - Social Media Today
  • Még mindig Youtube: Ebben a cikkben megnézik, hogy konkrétan mivel kereshetünk pénzt a botrány után átalakuló platformon. A tucat meg egynek ígérkező címen túl, olyan hasznos és konkrét tanácsok is vannak, mint a Shopify használata , a premium videók eladása Yondo-n keresztül, vagy az affiliate linkek használata. Még néhány apróság a cikkben olvasható. - entrepreneur.com
  • Instagram: A platform most már azt is megmutatja, hogy mikor vagy, és mikor voltál utoljára a platformon. A Facebook Messengerből ismerős feature értelmét még keresem, főleg úgy, hogy a követőidnek csak akkor mutatja meg az aktivitásod, ha te magad is követed őket. Kicsit úgy tűnik nekem, mintha döglődne az Instagram és szükség lenne hasonló ösztönzőkre, de nincs! Vagy egyszerűen csak csapágyasra szeretnék hajtani ezt a rollert. Szerencsére ki lehet kapcsolni ezt a funkciót, amit a profil oldalon, a fogaskerék, vagy beállítások menüben a "show activity status" pont alatt tudtok megváltoztatni. - Digital Trends 
  • WhatsApp: Annak a kevés magyar embernek, aki használná, vagy a még kevesebb, üzleti tevékenységük egy részét a WhatsApp-on bonyolítani szándékozó cégek számára is fontos infó, hogy mostantól van WhatsApp Business. A cégek könnyebben léphetnek kapcsolatba ügyfeleikkel, sőt az eddigi lelkes használók elszeparálhatják üzleti és személyes jellegű beszélgetéseiket. - Marketing Morzsák

És akkor most a FACEBOOK kör:

  • A Kreatív írt egy fantasztikus összegzőt arról, hogy mit reagáltak a Facebook nagy év eleji bejelentésére a témával foglalkozó neves újságírók. A The Verge nem fél az újításoktól, csak azt emeli ki, hogy Mark Zuckerberg egy olyan terméket szeretne teremteni, amit a lányai is bátran és biztonságosan használhatnak. Joshue Topolsky techújságíró nem feltétlenül a legvisszafogottabb stílusban feküdt neki a témának: szerinte csak homokba dugják a fejüket a platformnál és információk nélkül nem sokat fog érni a hely. Egyöntetűen elmondható, hogy a tartalomgyártóknak, média cégeknek nem sok jó jósolnak a Facebookon, de az is igaz, hogy egy kis átalakulással ez megtartható, így pedig akár több/más reklámot is befogadhatnak. Erről ma még írunk a 42NETBlogon. - Kreatív Magazin
  • Van, aki már azon agyal, hogy milyen videós trendek fogják meghatározni a Facebookot 2018-ban. A tippek között szerepel a "videó, ami beszélgetést csikar ki", a "tanító jellegű videók", a "hang nélkül is megállom a helyem videók" és természetesen az "élő videók". - Shaerablee 

Egyéb:

  • Itt egy hasznos oldal, amivel megtervezheted előre - akár a csapatoddal együtt is - a kontented a közösségi médiás felületeiden. Planable a neve.
  • Semennyire nem fontos, de ismerjük a világot: A PornHub elkészítette a 2017-es statisztikáját.

Jövő héten ismét találkozunk!