Miért szervezz partnertalálkozót? A Rádió88 megmutatja!

Miért szervezz partnertalálkozót? A Rádió88 megmutatja!

Hagyományosan minden év januárjában szervezi meg partnertalálkozóját a szegedi Rádió88, amelyre minket is rendszeresen meghívnak. A csapat egy része tegnap a város legmenőbb szórakozóhelyén megszervezett eseményen mulatott, ahol egyetértettünk abban, hogy nem sok rádió csinál már ilyet. Beszélgettünk a rádió vezetőivel a miértekről, és leszűrtük a következtetéseinket.

miertpartner.jpg

Amikor egy rádió képes megmozdítani egy város döntéshozóinak, legmenőbb üzletembereinek szinte egészét, és egy estén valami olyan élményt adni nekik, ami miatt jövőre - és évek óta - ehhez igazítják a síeléseiket és szabadságaikat, akkor ott valamit jól csinálhatnak.

A Rádió88 nem csak szolgáltatóként, hanem a szegedi közösségi élet mozgatórugójaként is fontos szerepet tölt be a város életében

- mesélt a filozófiájukról Tóth Géza a rádió vezetője, majd hozzátette:

Tavaly rekordbevételt ért el a rádióállomás, amely azt mutatja, hogy a Rádió88 nem csak a hallgatókat nyeri meg, hanem a piacot is.

Ennek pedig része a januárban megrendezett partnertalálkozó is, amit minden évben valamilyen tematika köré szerveznek.

Jókedvűen szeretnénk indítani az évet, ez pedig jó energiát ad a partnereinknek is

- mondta Nacsa Norbert a rádió programigazgatója.

img_0046.JPG

Bellus "Kívánságszatyor" Pisti - középen - Szécsi Marci "Reyez"- balra - és Tálas Péter Csongor - jobbra- társaságában.
Ezen a képen mindenkinek három neve van.

Az ezévi tematika a bajor sörfesztiválok hangulatát idézte, aképpen, hogy copfos hostessek, vurstli, élő sramli zene, Bellus "Kívánságszatyor Pisti" és kézműves Rádió88 sör járt élményként. Utóbbit ajándékba kapta minden partner.
Az est kreatív koncepciója Bagdi Zoltánhoz, a rádió marketingvezetőjéhez fűződik, aki Tóth Cecíliával és a stábbal közösen valósította meg a tervet.

Belülről látva és megélve egy ilyen estet - és nem mellékesen beszélgetve a partnerekkel - hatalmas előnyét és hasznát láthatjuk egy ilyen rendezvénynek, főleg egy januári "uborkaszezonban".
A nyilvánvaló előnyök adják magukat, azonban mégis egyre kevesebb a rádiók által szervezett partnertalálkozó.
A dolgok nyitja talán ott van, hogy 

NE pénzkidobásként, hanem befektetésként gondoljunk egy ilyen alkalomra!

Ennek alapján és a tapasztaltakon túl a következő jó tanácsokat tudjuk adni, amikor belevágsz egy ilyen szervezésébe:

Adj élményt nekik

Ne csak egy átlagos, "zenés-DJ-s-hidegtálas" vacsora legyen, hanem valami apropó, tematika, finesz köré szervezd az eseményt. Egyrészt hívogatóbb is lesz, másrészt nagyobb nyomot is hagy bennük.

Hívj meg mindekit

Minden fontos embert, minden cégtulajdonost, MINDENKIT, aki szerinted számít a városodban. Vannak szelektációs tényezők, de ne akarj csak kisujjeltartós sznob bulit magadnak és nekik sem.

Ügyelj a részletekre!

Például, ha tematika, akkor az jelenjen meg minél több momentumban az este folyamán. Akár az ételben is! Apropó étel!
A 88 korlátlan étel és ital fogyasztást ad, ami önmagában nem nagy kunszt, de figyeld a vezetők által adott érvet:

A korlátlan étel-, és italfogyasztással azt szeretnénk üzenni, hogy a partnereinknek nem létezik lehetetlen küldetés.

Soknak tűnik?Lehet, de a gesztus bevállik.

Ne legyen propaganda!

Ne arról szóljon az est, hogy mekkora császárok vagytok és bezzeg a konkurencia. Ez egy kötetlen est, ahol lehet köszönteni őket a rádió nevében, de meggyőzni őket máskor kell...vagy az is lehet, hogy egy ilyen este után nem is kell!

El ne felejts beszámolni róla!

Az egész akkor éri el a legnagyobb hatást, ha a publikus részekről beszámolsz. Képes, szöveges, rövid videós anyag?
Mindegy!
A lényeg, hogy legyen a reminder, ami felidézi az emléket, vagy sóvárgást kelt, hogy miért nem volt ott?

Nem késő!
Rántsd össze a városod vezető személyiségeit!
Jó bulit kívánunk a 88 stábjának pedig kellemes regenerálódást!