Social Media Hírcsokor

Social Media Hírcsokor

Újabb adaggal szedtünk a legillatosabb közösségi médiás újdonságokból, információkból. Ha szeretnéd zanzásítva megkapni az elmúlt egy hét legfrissebb változásait, akkor hangolódj keddenként a 42NETBlogra. És most a hírek:

socialmediahircsokor_1.jpg

  • Ebben az óriási katyvaszban csodás képekkel elegyítva kapsz 10 eszközt, amivel nyomon követheted, elemezheted és értékelheted a social media felületeid elérését, látogatottságát. Entrepreneur

 

  • Biztos Te is hallottál arról a balhéról, ami Paul Logan körül robbant ki. A videós egy öngyilkos japán férfin élcelődött, ráadásul meg is mutatta a képeken. Az influencerré válásnak ez nem az az útja, amiről mi is írtunk. Ennek meg is lett az eredménye: Logannel felbontották a  szerződését, így "csak" egy mezei videós lett néhány millió feliratkozóval -LOL!- és közben a Youtube is vizsgálatot indított, hogy felülvizsgálják saját irányelveiket. Marketing Morzsák

 

  • Ha már videók. Már múlltkor is írtunk arról, hogy a Facebook Sound Collection néven egy nagyon komoly LEGÁLIS hangtár épül azoknak, akik Facebookon szeretnének videóket közzétenni. Most a Sony/ATV Music kiadó is csatlakozott a kezdeményezéshez. Ja, és közben a Pabblo Blog is azt fejtegeti, hogy hamarosan ez a Kánaán(?) beköszönthet a Youtube-ra is.

 

  • Ha szeretnéd érteni a pénteki eseményeket, hogy mi és miért vezetett ahhoz, hogy a Facebookból Facebook Zero-t csináljanak, akkor itt egy érdekes értelmezési keret. Én abban továbbra sem hiszek, hogy csupa jószívűségből hozták meg ezt a döntést - a hosszabb távú megtérülés elméletében jobban hiszek - mindenesetre ebben az írásban érdekes felvetéseket boncolgatnak. Egészen pontosan azt taglalják, hogy a Facebook hogyan hülyít meg minket. Index 

 

  • Na, ez érdekes! Még mindig Facebook: tesztelik egy lokális News Feed kiépítését. A civil kezdeményezéseket segítő újítás állítólag a közösségek erősebb összekapcsolódását segíti majd. Social Media Today

 

  • ITT egy érdekes tanulmány arról, hogyan változtak meg az Y generációsok mobiltelefonos vásárlási szokásai. Meglepő, hogy 84%-uk vásárlás közben kuponokat varázsol elő, hogy jobban járjon. További érdekes anyagok angolul olvashatóak a cikkben! Social Media Explorer

 

  • A kríziskommunikációról írt összegzőt a Be Social. Az egyik legfontosabb tanács, hogy a közösségi média aktivitásunkben kiemelt szerep jusson a válságkommunikáció előkészítésére. Ha beütne a krach ITT találsz jótanácsokat. Be Social

 

  • A Facebook adatai alapján készült egy összegző arról, hogy hogyan vásároltak az emberek 2017-ben mobiltelefonokon keresztül. SOkat és sok mindent. Social Media Today