Egy igazi motivávációs bomba az egyik legbefolyásosabb női rádióstól
Ezt nem is mondjuk! Nemzetközi szakemberek.
Suzanne Grimes, a Radio Ink magazin legbefolyásosabb női rádiósaiból felállított listájának a tagja. Ő - aki nem mellékesen a Westwood One elnöke és vezető pozíciót tölt be a Cumulusnál is - publikálta gondolatait a rádiózás fejlődéséről.
Grimes felelős a vállalati marketing és az értékesítési végrehajtási stratégiák fejlesztéséért a Cumulusnál, amely cég az utolsó időszakát igazán jó mutatókkal zárta. Ennek nyomát lehet látni a képen látható mosolyában.
A Westwood One elnökeként ő az általános üzemeltető, aki felügyeli a hálózat működésének, programingjának és reklámozásának stratégiai irányítását és végrehajtását.
Szép szavak.
Ezek még szebbek:
Összefoglalva, azt akarom, hogy a rádió visszaszerezze a "történetét"! A rádió sok olyan audioinnovációs folyamatot idézett elő, amelyekről még ma is beszélünk. Hihetetlen megtérüléssel rendelkezik - de a rádión is van egy emberi szál, amely összeköt minket a bizalom, a kapcsolat és a közösség által. Csodálatos!
- mondta Grimes.
Az interjúban hozzátette, hogy rengeteg felmérést és tanulmányt készítettek, amit a jövőben az egész iparágnak be szeretnének mutatni.
Példaként emlegette azt a felmérést, amit a Nielsennel közösen alkottak, és amiből kiderült, hogy a rádiós hirdetések minden egyes dollárjában 24 dollár inkrementális értékesítés jött létre.
- inkrementális jelentése: növekvő, fokozatos.-
Röviden összegezve: a rádió minden dollárért 10 dollár értékesítést generál.
Mit tanácsol a szakértő, hogy sikeresebbek légy?
A sikeres karrierépítés egy rádió számára alapvetően nem különbözik bármely más sikeres karrierépítéstől. Először is, segít ha szeretjük, amit csinálunk, mert nem lehet hamis szenvedély alapján dolgozni.
Égni kell benned a tűznek, hogy nemcsak a te rádiódért, hanem a rádiózásért
teljes egészében teszel, ha fejlődsz!
A szenvedély és az elkötelezettség pedig legyőzi az akadályokat.
Ezen túlmenően...
- Szánj időt a fejlődésre!
- Légy intellektuálisan kíváncsi!
- Vállalj kockázatot!
Különösen a rádiók számára fontos, hogy folyamatosan gondolkodjanak a közönségükről, és továbbra is lézerként "tapogassák le" a hallgatót.
Építsd azt a különleges kapcsolatot, amely a közösségen és a bizalmon alapul!
Az értékesítési oldalon tompítsd a huhogók hangját és biztosítsd, hogy a rádió ma is részt vegyen ki a média bevételeiből.
Milyen lépéseket kell tenned a célok elérése érdekében?
A kezdetektől meg kell határozni, hogy milyen sikerek lehetnek kedvezőek számodra. Ez lehet egy nagyon személyes perspektíva is. Ezzel egyértelmű és megvalósítható mérföldköveket hozhatsz létre. Továbbá oszd meg céljaidat és törekvéseidet a mentoraiddal, feletteseiddel!
És még egy dolog ... légy alkalmazkodóképes, hogy felülvizsgálhasd a célokat, amikor valami váratlan történik.
És őt mi teszi sikeressé és befolyásossá?
Grimes elmondta magáról, hogy többet hallgat, mint amennyit beszél.
Az én felelősségem a hallgatás, majd a döntések meghozatala. Ezek vezetnek minket a sikerhez, de ennek elérése mindannyiunk számára akadályokba ütközhet ... és én ott vagyok, hogy segítsek eltávolítani az akadályokat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.