Egy igazi motivávációs bomba az egyik legbefolyásosabb női rádióstól

Egy igazi motivávációs bomba az egyik legbefolyásosabb női rádióstól

Ezt nem is mondjuk! Nemzetközi szakemberek.
Suzanne Grimes, a Radio Ink magazin legbefolyásosabb női rádiósaiból felállított listájának a tagja. Ő - aki nem mellékesen a Westwood One elnöke és vezető pozíciót tölt be a Cumulusnál is - publikálta gondolatait a rádiózás fejlődéséről.

grimes.jpg

Grimes felelős a vállalati marketing és az értékesítési végrehajtási stratégiák fejlesztéséért a Cumulusnál, amely cég az utolsó időszakát igazán jó mutatókkal zárta. Ennek nyomát lehet látni a képen látható mosolyában.
A Westwood One elnökeként ő az általános üzemeltető, aki felügyeli a hálózat működésének, programingjának és reklámozásának stratégiai irányítását és végrehajtását.

Szép szavak.
Ezek még szebbek:

Összefoglalva, azt akarom, hogy a rádió visszaszerezze a "történetét"! A rádió sok olyan audioinnovációs folyamatot idézett elő, amelyekről még ma is beszélünk. Hihetetlen megtérüléssel rendelkezik - de a rádión is van egy emberi szál, amely összeköt minket a bizalom, a kapcsolat és a közösség által. Csodálatos!

- mondta Grimes.

Az interjúban hozzátette, hogy rengeteg felmérést és tanulmányt készítettek, amit a jövőben az egész iparágnak be szeretnének mutatni.
Példaként emlegette azt a felmérést, amit a Nielsennel közösen alkottak, és amiből kiderült, hogy a rádiós hirdetések minden egyes dollárjában 24 dollár inkrementális értékesítés jött létre.
- inkrementális jelentése: növekvő, fokozatos.- 
Röviden összegezve: a rádió minden dollárért 10 dollár értékesítést generál.

Mit tanácsol a szakértő, hogy sikeresebbek légy?

A sikeres karrierépítés egy rádió számára alapvetően nem különbözik bármely más sikeres karrierépítéstől. Először is, segít ha szeretjük, amit csinálunk, mert nem lehet hamis szenvedély alapján dolgozni.

Égni kell benned a tűznek, hogy nemcsak a te rádiódért, hanem a rádiózásért  

teljes egészében teszel, ha fejlődsz!

A szenvedély és az elkötelezettség pedig legyőzi az akadályokat.
Ezen túlmenően...

  • Szánj időt a fejlődésre!  
  • Légy intellektuálisan kíváncsi!
  • Vállalj kockázatot!

Különösen a rádiók számára fontos, hogy folyamatosan gondolkodjanak a közönségükről, és továbbra is lézerként "tapogassák le" a hallgatót.
Építsd azt a különleges kapcsolatot, amely a közösségen és a bizalmon alapul!
Az értékesítési oldalon tompítsd a huhogók hangját és biztosítsd, hogy a rádió ma is részt vegyen ki a média bevételeiből.

Milyen lépéseket kell tenned a célok elérése érdekében?

A kezdetektől meg kell határozni, hogy milyen sikerek lehetnek kedvezőek számodra. Ez lehet egy nagyon személyes perspektíva is. Ezzel egyértelmű és megvalósítható mérföldköveket hozhatsz létre. Továbbá oszd meg céljaidat és törekvéseidet a mentoraiddal, feletteseiddel!  
És még egy dolog ... légy alkalmazkodóképes, hogy felülvizsgálhasd a célokat, amikor valami váratlan történik.

És őt mi teszi sikeressé és befolyásossá?

Grimes elmondta magáról, hogy többet hallgat, mint amennyit beszél. 

Az én felelősségem a hallgatás, majd a döntések meghozatala. Ezek vezetnek minket a sikerhez, de ennek elérése mindannyiunk számára akadályokba ütközhet ... és én ott vagyok, hogy segítsek eltávolítani az akadályokat.