Miért az Instagram lesz 2018 legmeghatározóbb felülete számodra?

Miért az Instagram lesz 2018 legmeghatározóbb felülete számodra?

Ha hasonlattal kellene élni a Facebook olyasmi lett 2017 végére, mint az AM rádiózás. Ugyanolyan platform mindkettő, de csak hatalmas erőfeszítéssel tudsz vele elérni nagyon kevés embert.
Bezzeg az Instagram...

neonbrand-375050.jpg

(Forrás:NeONBRAND on Unsplash)

Több mint 800 millióan használják az Instagramot havonta, ráadásul a jelenlévő üzletek száma is egyre nő - számolt be egy friss felmérésről a Marketing Morzsák.

Megkerülhetetlen tényezővé vált a közösségi térnyerésben!

Az X-Cart statisztikájából ez derül ki:

  • Az Instagramnak 2014-ben 175 millió felhasználója volt, mostanra a számuk 800 millióra nőtt. Ez kicsivel több mint 4,5-szeres növekedés.
  • 72 százalékos a vásárlási hajlandóság az Instagram felhasználók körében az alapján, amit a platformon látnak.
  • Jelenleg a közösségi platformok közül az Instagram van a legnagyobb hatással a fogyasztási szokásokra mintegy 51 százalékos aránnyal, ami a Facebook esetében csupán 23 százalék ehhez képest, a Pinteresté pedig 22 százalék -  derül ki a felmérésből.
  • 2017-ben az Instagram influencer marketing és hirdetési költség összbevétele 1,1 milliárd dollár volt, ami az előrejelzések szerint 2019-re  várhatóan megduplázódik!!!
  • A legnagyobb márkák 70 százaléka már használja az Instagram influencer marketinget.
  • Itt nincs szükséged szupersztárokra a sikeres marketinghez, ugyanis a legnagyobb engagementet micro-influencerek produkálják, 4-8 százalék között. Micro-influencer pedig már kb. 10.000-es AKTÍV követőtábortól lehet az ember/a műsor/a rádió.
  • A szponzorált tartalmak átlag költsége 300 dollár a platformon. Az több mint 80 ezer forint. Egy posztért. 
  • A legjobban fizetett Instagram influencerek: Selena Gomez, Kim Kardashian és Cristiano Ronaldo, akik fél millió dollárt is hazavihetnek per poszt - ehhez 100 millió feletti feliratkozó számot kell produkálnod.

Remélem érezhető, hogy, ha valamikor érdemes építeni az Instagramos megjelenésedre, akkor az ez az időszak.
Építs a vizualitásra és legyen egy saját stratégiád a megjelenésre!

- Ja, és közben a Crane ügynökségi szinten kezdte el a harmadik nagy magyar Instagram körkép megalkotását. A kérdőív kitöltésével te is segítheted a munkájukat!  -  

Ha elakadnál olvasgasd bátran itt a blogot, vagy keress meg minket.
Szívesen segítünk!

blog@42netmedia.com

Forrás: Marketing Morzsák