Már csak a tartalom hiányzik, hogy kiaknázzuk a Youtube új lehetőségét

Már csak a tartalom hiányzik, hogy kiaknázzuk a Youtube új lehetőségét

Éleződik a harc a nagy közösségi platformok között is. A Faceboook nem titkoltan a Youtube videós sikereire tör, de közben szemérmetlenül másolja a Snapchatet. Aztán ezt a lopást lopja most a Youtube. Máris mutatjuk mi történt!

facebook-youtube.jpg

A YouTube most egy a Storieshoz hasonló alkalmazást fejlesztett, amit a Snapchat, Facebook és Instagram verziójához képest Reels-nek fognak nevezni - számolt be az innovációról - pfff - a Marketing Morzsák.

Instagramon és Facebookon már hódít a formátum, óriási tömegeket mozgat meg és hihetetlen konverziókat hoz. Biztos ezt irigyelte meg a Youtube, sőt hál'Istennek nem csak egy egyszerű koppintás lesz, hanem rengeteg új funkciót is beleépítenek a Reels-be. 

Nézzük ezeket:

  • A tartalmak nem tűnnek el 24 óra után, sőt folyamatosan jelen lesznek.
  • Max. 30 másodperces pillanatokat oszthatunk meg. 
  • Filtereket, zenéket és szöveget is adhatunk hozzájuk

A YouTube azzal magyarázza ezt az újdonságot, hogy szerettek volna létrehozni egy olyan felületet, amin a felhasználók kifejezhetik magukat, és felvehetik a kapcsolatot a rajongóikkal anélkül, hogy egy egész videót posztolnának - írta a szakoldal.

A funkció külön tabot kap, így nem terhelik vele a fejléc helyét - MÉG.
Elsőre azonban csak a 10.000 főnél nagyobb feliratkozó táborral rendelkezők tesztelhetik ezt az újdonságot, de a havi mobilnet kvótámat merem rá tenni, hogy kisvártatva megjelenik mindenütt.

Kinek van már 10.000 feliratkozója?

Forrás: Marketing Morzsák