Idősebb hallgatók: Öreg ember nem süket ember

Idősebb hallgatók: Öreg ember nem süket ember

X- generáció? Tudod kik ők? Mit akarhatnak? Akarnak-e még bármit?
A tengerentúli viszonyokat most megismerjük, a magyart meg hozzáálmodjuk.
xgen.jpg

 

Ebben az Y-, és Z- generáció körüli hisztériában méltánytalanul feledkezünk meg olykor az X-generációról, vagyis a 39 és 54 év közöttiekről.
Kivéve a gyevi bíró!

Mark Ramsay rádiós szakértő posztolt róluk, arról a korosztályról, akik a millenniumi gyermekek és az ún. Baby Boomer generáció között helyezkedik el.
Bejegyzésének alapja egy érdekes trend, amit a marketingcharts.com-on szúrt ki.
Pont ez!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Talán látszik, hogy a rádiós reklámok -  a jó öreg, bevált, klasszikus reklámok - milyen mértékben hatottak 2016-ban az X generációra.
Ugyanakkor ez még mindig kevesebb hatást ért el, mint mondjuk a szájról-szájra terjedő ajánlások ereje.
Vagy a TV-é.
Vagy a direkt e-maileké!!!
Ezek veszítettek erejükből, de még mindig erősebbek a rádiós reklámoktól.

A szakember azzal magyarázta a flyer és e-mail tényleges erősségét, hogy sokkal több benne az akciós, vagy kupon jelleg.
Ugyankkor - tessék most megkapaszkodni:

A közösségi média is hatásosabb az X-generáció körében!
MEGKÉTSZEREZTE eredményeit a vizsgált két év alatt.

WOW!

Lobogtassunk azonban mást is!

A rádió szétszaggató ereje lenyomta a kültéri reklámokat.

Ajvé!



A poén persze a végén van:
Azoknak a száma is szépen nőtt, akik azt mondták, hogy "Ezek közül egyik sem hatott rám a vásárlás előtt"
Mindez azt jelenti, hogy 

tudatosabbak az X-generációs vásárlók.

Vagy csak falsch az adat...

A nagy kérdés, hogy a jövőben, ha mondjuk kommunikálunk az idősebb korosztály felé, akkor az itthon is tapasztalható "facebookosodás" egyik mellékzöngéjeként máshogy kell ezt tennünk?
Esetleg szélsőséges esetben érdemes-e fiatalítani a mondandónkat, hogy egy "szintre hozzuk őket"? 

Érdekes lehet a magyar adatok megvizslatása is - főleg, ha lenne egy hasonlóan vagány oldal chartokkal.
De nincs.
Vagy csak nem tudok róla, akkor pedig azonnal sikítsatok kérlek!

Addig köszönjük, hogy elolvastátok ezt a cikket!

Szép hétvégét!