Sikersztori: Sales-es aranymondatok, amelyek segítik jobban eladni a rádiódat

Sikersztori: Sales-es aranymondatok, amelyek segítik jobban eladni a rádiódat

A reklámtortából egyre nagyobbat harapni jó érzés.
Nekünk rádiósoknak
együtt, egységként kell dolgoznunk azon, hogy egyre többet tudjunk falatozni belőle. Ebben segíthet ez a cikk.
Ebben inspirálhat ez a történet.
Néhány új mondat, amit emlegethetsz a hirdetőidnek.
wojtek-witkowski-275.jpg

A Radio Ink-en jelent meg egy interjú, amiben két rádióértékesítő szakembert és egy connecticut-i üzletlánc tulajdonost kérdeztek arról, hogy lehet-e jól váltani újsághirdetésekről rádiósra?

Néhány dolog, ami megragadt a hirdető válaszaiból: 

  • "Nem elég csak néhány spot-ot venned. Válassz egy állomást, és próbáld uralni a költségvetéseden belül."

  • "Évekig cirkuláltattuk a pénzt a print és a rádió között, míg nem rájöttünk, hogy minden pénzünket a rádióba tesszük. Ekkor még csak egy 30 éves jingle-ünk volt."

  • "A rádióval könnyen lehetsz ugyanazon a szinten, mint egy nagy, nemzetközi hirdető. Hiszen egymás után szólal meg a spototok!"

  • "Printben nehéz megvenni egy egész oldalas hirdetést. A rádióban ugyanazon a szinten versenyzel mindenkivel."

  • Úgy érzem, hogy Tony - szerk: a rádió sales-ese - a csapatom egyik tagja..."

  • "Nem akarjuk újra és újra feltalálni a kereket. Nem készítünk újra és újra, újabb és újabb szövegterveket. Így nem kell minduntalan elmagyaráznom a cég filozófiáját."

  • "Ha rádióban hirdetsz, elmondhatod magadról, hogy mi tesz téged különlegesebbé a versenytársaidtól, és közben azt is hozzáteheted, hogy miért éri meg MOST betérni hozzád. Mindezt anélkül, hogy bármit fel kellene adnod."

  • "Sokszor visszahallom, hogy mekkora sztár vagyok, mert a rádióban szerepelek."

Neked van aranymondatod? Mondd el nekünk, és nagyot segítesz a szakmán!