HTE Hét: A klasszikus műsorterjesztésért is ugyanúgy rajonganak a fiatalok

HTE Hét: A klasszikus műsorterjesztésért is ugyanúgy rajonganak a fiatalok

Az idei HTE MediaNet konferencián a technikai újdonságokon túl tendenciákkal is erősen foglalkoznak/foglalkozunk. Az csak egy dolog, hogy rendkívül fajsúlyosan szó lesz az e-sport térnyeréséről, de egy egész szekciót szánnak annak, hogy a klasszikus műsorterjesztésnek milyen jövőbeli átalakulása lehetséges. Ez erősen érinti a fiatal generáció hallgatási szokásait.

radio_youth.png

(Forrás:Katz Marketing Solutions | Radio Advertising)

  • Mihez kezdjünk az új generációval?
  • Miért érezzük ennyire "távolinak" őket?
  • Hogyan érjük el őket?
  • Hogyan szerettessük meg Velük a rádiót, ha az interneten kívül nem ismernek más világot?
  • Mi lesz velünk, ha a klasszikus rádiózás utolsó példányai kimúlnak?

Ehhez és hasonló kérdéseket már biztos Te is feltettél magadnak.Az, hogy valamire egyből nem tudunk válaszolni, nem kell, hogy csak negatív tónussal fesse be a vásznunkat.
- Művészi hangulatban vagyok ma...:) -

A Nielsen adataira hivatkozva például a Journal Of Musical Things azt írta, hogy 

a digitális tinédzserek rádió hallgatókká válnak, miután belépnek a munka birodalmába. 

A felmérések szerint, a mostani 18-24 év közötti fiatalok rádió iránti "rajongása" valamikor a tinédzser éveikben következett be:
2011-ben a 12 és 17 év közötti hallgatók 9 óra 15 percet töltöttek rádióhallgatással minden héten - nem internetessel, nem műholdassal, hanem a jó öreg AM/FM rádióval.
Hat évet ugorva az időben ugyanezek a fiatalok már 18-24-évesen beléptek a munkaerőpiacra és 10 óra 15 percet töltenek rádiózással. 



Más szavakkal

Amikor a tinédzserek felnőnek, több időt töltenek rádiózással!

Még több trendről és tendenciáról szó esik majd jövő héten a HTE MediaNet konferencián!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A HTE MediaNet Konferenciára még korlátozott számban kaphatóak jegyek!!!
SŐT!
Mivel fontosnak tartjuk, hogy a lehető legtöbb rádiós szakember részt vehessen és fejlődhessen ezen a konferencián szeretnénk segíteni:
Írd be a regisztráció során a megjegyzésbe, hogy 42NET és az ott kapott kedvezmény a mi ajándékunk!