Ezt meg kell nézned! A Nielsen felmérésétől megdagad a mellkasod
Mindig szívet melengető érzés olyanokat olvasni, mint a Nielsen rádiókról szóló 2017-es mérésének összegzése. Olvass bele itt magyarul és derüljön a Te szíved is!
(Photo by José Martín on Unsplash)
Amikor Nielsen belépett az audiomérés színterére, az első alkalommal a rádiós eredmények jó néhány embert megleptek. Annak ellenére, hogy számtalan média és szórakoztató lehetőség áll ma rendelkezésre,
az AM / FM rádió továbbra is a legmagasabb heti elérésű médium.
A marketingesek és a brand menedzserek kezdik újra felfedezni a rádiót.
Ez egy olyan tömegmédium, amely képes a célzásra, és az üzenetek gyakoriságának beállítására a nagy és kicsi piacokon egyaránt.
(Nem győzök kiemelni, annyi csodálatos mondat van ebben az összegzőben!)
És ahogy az audio piac tortája növekszik - az amerikaiak például napról napra egyre több időt töltenek hallgatással - egyre többször a rádiót "hangolják be hozzá".
Az otthoni, és különösen az autóban történő hallgatás a rádiós ökoszisztéma legjelentősebb része.
Ez lehetőséget ad a hirdetőknek arra, hogy közvetlenül a vásárlás előtt eljuttassák üzeneteiket.
Itt pedig egy kép, amit mutogass minden hirdetődnek!
Mi derül még ki a felmérésből?
- A heti rádió hallgatás az elmúlt három évben fél millióval nőtt az Egyesült Államokban
- A rádió hallgatók 95%-a tekert minden héten valamilyen hálózatos franchise adásra
- Főleg okostelefonról streamelnek - 2016-ban 23 millióan tették ezt
- Amerikában a country típusú rádiókat hallgatják a legtöbben, aztán a News/Talk adókat, majd a CHR-okat
- Justin Bieber Love Yourself-je volt a legnépszerűbb rádiós dal
A teljes felmérést innen tudod letölteni!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.