Ezt meg kell nézned! A Nielsen felmérésétől megdagad a mellkasod

Ezt meg kell nézned! A Nielsen felmérésétől megdagad a mellkasod

Mindig szívet melengető érzés olyanokat olvasni, mint a Nielsen rádiókról szóló 2017-es mérésének összegzése. Olvass bele itt magyarul és derüljön a Te szíved is!

jose-martin-651.jpg

(Photo by José Martín on Unsplash)

Amikor Nielsen belépett az audiomérés színterére, az első alkalommal a rádiós eredmények jó néhány embert megleptek. Annak ellenére, hogy számtalan média és szórakoztató lehetőség áll ma rendelkezésre,

az AM / FM rádió továbbra is a legmagasabb heti elérésű médium.

A marketingesek és a brand menedzserek kezdik újra felfedezni a rádiót.

Ez egy olyan tömegmédium, amely képes a célzásra, és az üzenetek gyakoriságának beállítására a nagy és kicsi piacokon egyaránt.  

(Nem győzök kiemelni, annyi csodálatos mondat van ebben az összegzőben!)

És ahogy az audio piac tortája növekszik -  az amerikaiak például napról napra egyre több időt töltenek hallgatással - egyre többször a rádiót "hangolják be hozzá".

Az otthoni, és különösen az autóban történő hallgatás a rádiós ökoszisztéma legjelentősebb része.

Ez lehetőséget ad a hirdetőknek arra, hogy közvetlenül  a vásárlás előtt eljuttassák üzeneteiket.

Itt pedig egy kép, amit mutogass minden hirdetődnek!

Mi derül még ki a felmérésből?

  • A heti rádió hallgatás az elmúlt három évben fél millióval nőtt az Egyesült Államokban
  • A rádió hallgatók 95%-a tekert minden héten valamilyen hálózatos franchise adásra
  • Főleg okostelefonról streamelnek - 2016-ban 23 millióan tették ezt
  • Amerikában a country típusú rádiókat hallgatják a legtöbben, aztán a News/Talk adókat, majd a CHR-okat
  • Justin Bieber Love Yourself-je volt a legnépszerűbb rádiós dal

A teljes felmérést innen tudod letölteni!