Ideje elgondolkodni, hogy van-e értelme a rádiód Facebook oldalának!
A napokban tartotta a Facebook az első Communities Summit-ot, ahol jó néhány frissítést jelentettek be.
(Photo by Maliha Mannan on Unsplash)
Mostanában egyre többször lehetett hallani arról, hogy a csoportok milyen fontos fókuszponttá válnak a Facebook életében. Aztán ez most jelen lett:
Jelenleg több mint egymilliárd ember használja a Facebook-csoportokokat.
Ráadásul élményben is többet ad a felhasználóknak. Az igazi közösségi élményt - számol be az eseményről a Marketing Morzsák.
Milyen újdonságok jönnek?
- Group Insights: Ennek segítségével az adminok jobban átláthatják a csoport működését és azt, hogyan tudják a csoporttagok számára azt még élvezhetőbbé tenni. A szolgáltatáson keresztül láthatjuk a csoport növekedésének adatait, az aktivitás adatait, és azt hogy a tagoknak mely posztok tetszettek a legjobban.
- Filtering: Hamarosan különböző alapszűrőket lehet bevezetni a jelentkezőknél, így megkönnyítve az elfogadtatási folyamatot: így például azt is beállíthatjuk, hogy a csoportba milyen földrajzi elhelyezkedésű vagy milyen nemű felhasználók jelentkezését várják. Mondjuk ezt nem érzem annyira hasznosnak.
- Teljes törlés: Úgy törölhetünk tagot a csoportból, hogy annak minden posztolt tartalma és kommentje is eltűnik.
- Időzített posztok: Beidőzíthetünk posztokat a csoportokban is.
- Group-to-group: A tesztelés alatt lévő funkcióval az adminok más, hasonló célú csoportokat tudnak ajánlani a csoporttagoknak.
A fejlesztés leginkább azért lehet fontos, mert már Facebook-oldalak is létrehozhatnak csoportokat, közösséget építve a brand számára. Sőt, bizonyos helyzetekben egy csoportnak több előnye van egy oldallal kapcsolatban, kezdve onnan, hogy az összes bejegyzésről értesítést kapnak a tagok, míg az oldallal ezt teljes egészében még hirdetéssel sem lehet elérni.
Szóval itt az ideje mélázni azon, hogy egy vicces képes üzenőfalhoz képest nem jobb, ha saját, élő közösséget építünk?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.