3 lépés, hogy megnyugtasd a hirdetőid háborgó lelkét
Néhány lépésben segítünk, hogy a megbeszélés végén is révbe érj. Dan O’day tanácsai.
1.lépés
Nem mondhatod ki, hogy “Amit csak akarsz, hiszen Te vagy a hirdető!A hirdetőnek pedig mindig igaza van.”
2.lépés
Folytasd inkább az “oktatását” - értsd:magyarázd el újra - tisztelettel, de határozottan! Mutasd meg neki, hogy miért nem jó ötlet az övé. Főleg, ha tényleg nem az.
Tiszteld annyira őt és az üzleti céljait, hogy megértesd vele: a nyugtalankodása elengedhetetlen a sikerhez. Valami új készül, így természetes, hogy aggódik.
Ha egy rádiós kampányt készítünk egy ügyféllel és ha ő nem idegeskedik, akkor én fogok.
- Dan O'Day -
3.lépés
Kérdezz vissza: “Mehet?”
Soha ne "zárj", vagy "befejezz" egy üzletet. Segíts! Ez lebegjen a szemed előtt.
Végül három erkölcsi irányelv rádiós hirdetési specialistáknak, szövegíróknak:
- Te vagy a szakértő!
- A te munkád nem az, hogy azt csináld, amit egy hirdető mond.
- A te munkád az, hogy sikeressé tedd a hirdetődet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.