Na, majd ez végre megöli a rádiózást!

Na, majd ez végre megöli a rádiózást!

“Ismerd meg ellenséged, főleg, ha az a neten is fent van!” - szól a régi sziú közmondás.

Én megismertem, beleszerettem, de szerintem ez nem baj.
Miért?
Máris mutatom!

Szeretném azt írni nektek, hogy nehéz egy héten vagyok túl.
Egy keserves időszakon, amikor megismertem és használtam egy zenei streaming szolgáltatót és fizikai fájdalmakat éltem meg, mintha egy kád csípős chili szószba merültem volna alá.
...de nem tehetem!!!

Most is itt hallgatok zenét miközben írok.

Vissza azonban az elejére!
Egy hete előfizettem a Spotify prémium szolgáltatására!
(DRAMATIC SOUND)

Hosszas előzetes olvasgatás alapján választottam ezt a platformot, a Deezer, a Google Music és az iTunes lehetősége mellett.
A cél az volt, hogy megismerjem azt az ellenséget, akivel szemben a legtöbben a rádiózás halálát jósolják.

Úgy próbáltam megközelíteni a kérdéskört és magát a telepítést, ahogy egy átlag zeneszerető ember tenné.
Persze, annyi rádiós elfogultságot engedtem magamnak, hogy próbáltam úgy tekinteni a belsejére, az általa nyújtott tulajdonságokra, mint egy rádió-fanatikus.

Egy hét alatt rengeteg tapasztalatot szereztem és elmondom, mit szerettem meg a Spotify-ban:

  • Könnyen használható, és a fent lévő 3 millió zeneszámból könnyen megtalálom a saját kedvencem és még listába is rendezhetem őket.
  • Minden eszközön használhatom, legyen az tablet, telefon, PC, sőt a remote funkciónak köszönhetően még a hifi-re, vagy az autórádióra is kilőhetem, arról nem beszélve, hogy offline módban is használható.
  • Könnyű megosztani a dalokat, megmutatni másoknak a “zenémet”.
  • A családi funkcióban többen is használhatjuk a profilomat.

Hozzá kell tennem, hogy mindez, csak a prémium előfizetéssel lehetséges, amelyet egy hónapig ingyenes ki lehet próbálni.

Tudom, hogy ide kellene egy feketeleves, egy ordas nagy DE, ellenben ilyennel nem tudok szolgálni.
DE!
Ez nem jelenti és nem jelentheti a rádió halálát.
Soha nem is fogja!

A rádiózás érzését kerestem kívül álló füllel és nem találtam.
Össze sem hasonlítható érzés a kettő, még úgysem, hogy bármit kiválaszthatok.
Pont ez tényező egy hideg, kiszámítható érzést ad, míg egy rádióban meg van a meglepetés érzése, az összetartozás, az “eltaláltad mi kell nekem” érzés.


Jó apa próbálok lenni és igazságot tenni kettejük között (és kicsit magamban is).
Nincs itt baj, jut hely mindkettőtöknek!
Szeretnék zenét is hallani és szeretnék zenét és információt is, még akkor is, ha Pitbull negyedszer szól az adott nap.
Sőt, egy élelmes rádiós a friss zenék és adatok szondázásából komoly előnyt kovácsolhat a zenei palettájának feldobására, karbantartására.

A rádiózás és a rádió hallgatása életérzés!
Ezt egy zenei stream soha nem fogja átadni.

UPDATE:
Fél év után is tudom, hogy megtartom a Spotify előfizetésemet, de simán ott lesz a telefonomon és tabletemen a TuneIn rádió is.
...azért, mert szeretem hallgatni a kedvenc rádióimat!

És Te melyikbe mennyire vagy szerelmes? Használsz zenei streaming szolgáltatót? Mire? Mennyire?
Írd meg itt bátran, nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményedre!